  • 1. Data: 2009-10-21 10:13:07
    Temat: ocena zdjęć
    Od: " Sebastian" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam, czy możecie poświęcić chwilę i ocenić mi te zdjęcia w różnym aspekcie?

    http://fotoforum.gazeta.pl/u/fotodiagnoza.html

    fotodiagnoza(at)gazeta.pl

  • 2. Data: 2009-10-21 11:14:56
    Temat: Re: ocena zdjęć
    Od: "andrzej dulek" <x...@g...com>

    Użytkownik " Sebastian" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:hbmmrj$j9u$1@inews.gazeta.pl...
    > witam, czy możecie poświęcić chwilę i ocenić mi te zdjęcia w różnym
    > aspekcie?
    >
    > http://fotoforum.gazeta.pl/u/fotodiagnoza.html

    To jakaś prowokacja?

  • 3. Data: 2009-10-21 11:46:23
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > To jakaś prowokacja?

    Jesli to prowokacja, to co najmniej 3 grupy dyskusyjne prowokuje. :D

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 4. Data: 2009-10-21 12:20:51
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik " Sebastian" napisał
    > witam, czy możecie poświęcić chwilę i ocenić mi te zdjęcia w różnym
    > aspekcie?
    >
    > http://fotoforum.gazeta.pl/u/fotodiagnoza.html

    Słabiutko.
    Może czas zakupić matówkę z liniami ?

    adam

  • 5. Data: 2009-10-21 12:24:55
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Słabiutko.
    > Może czas zakupić matówkę z liniami ?

    Do komorki matowki nie wsadzi. Bardziej nada sie wiec poziomica...

    Pozdr.

  • 6. Data: 2009-10-21 18:52:17
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    marcin.STIG.saldat wrote:
    > Jesli to prowokacja, to co najmniej 3 grupy dyskusyjne prowokuje. :D

    Na niektorych zdjeciach widac, ze autor watku chce cos pokazac/przekazac,
    ale brakuje mu podparcia w postaci wiedzy na temat tej dziedziny sztuki.
    Jako blog... czemu nie. Pare rzeczy mi sie podoba. :)

    k,

  • 7. Data: 2009-10-21 21:20:38
    Od: J-23 <k...@g...pl>

    On 21 Paź, 12:13, " Sebastian" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:
    > witam, czy możecie poświęcić chwilę i ocenić mi te zdjęcia w różnym aspekcie?
    >
    > http://fotoforum.gazeta.pl/u/fotodiagnoza.html
    >
    > fotodiagnoza(at)gazeta.pl
    >
    > --

    Swietne sa Twoje foty.
    Niebanalne kadry.
    Ciekawa technika.
    Brakuje w nich spojnosci ideowej,
    w tak duzej rozpietosci tematycznej,
    ale jak wiadomo "kilometry czynia mistrza"

    J-23 itede

  • 8. Data: 2009-10-21 23:20:22
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "quent" napisał

    > Do komorki matowki nie wsadzi. Bardziej nada sie wiec poziomica...

    Zatem viewfinder grid będzie właściwym ruchem ; )

    adam

  • 9. Data: 2009-10-22 09:42:52
    Temat: Re: opinie
    Od: " Sebastian" <f...@W...gazeta.pl>

    to nie prowokacja. bym na jednej grupie prowokował i robił to ostrożnie..
    nie wiem nawet co to jest "matówka"? a "viewfinder grid" to już wielki świat:)

    dziękuję Wam za wszystkie opinie

    a gdyby ktoś chciał jeszcze coś napisać albo mógł polecić jakiś darmowy kurs
    fotografii?

    fotodiagnoza(at)gazeta.pl

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-10-22 09:54:24
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com>

    > a gdyby ktoś chciał jeszcze coś napisać albo mógł polecić jakiś darmowy kurs
    > fotografii?
    całkiem niezły jest ten:
    http://www.szerokikadr.pl/