  • Data: 2009-12-09 18:56:20
    Temat: obudowy do pilotów
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszukuję obudów do pilotów - niby żaden problem :) ale...
    Chodzi mi o cos takiego jak np. mam do radia samochdowego - mały pilocik,
    tak ze 4 x 6 cm, płaski, może ze4 mm,
    z miejscem na bateryjkę CR coś tam, z klawiaturką membranową. No i właścnie
    takie coś by mi pasowało najbardziej - żebym do tego mógł sobie zamówić
    odpowiednie klawiaturyki, no i o coby to było jakoś sensownie dostępne -
    znaczy może nie 1000 szt, ale kilka - kilkadziesiąt.

    To raz - a druga opcja, to jakiś w miarę ładnie wyglądający pilocik, 4
    przyciski. Tylko nie z tych samochodowych, bo rzecz ma być do sprzętu
    audio - więc estetyka się liczy.

    Tak szukam i szukam, ale wszędzie tylko te samochodowe widzę...
    Macie jakiś pomysł gdzie by to ?...

    pozdr.