  • 1. Data: 2011-09-02 22:47:43
    Temat: obudowy FIBOX gdzie ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Potrzebuję kilka szt. obudów FIBOX z serii cardmaster. Niby są w TME , ale
    trochę drogawo.
    Można gdzieś to taniej zanabyć ?

  • 2. Data: 2011-09-05 06:54:03
    Temat: Re: obudowy FIBOX gdzie ?
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > Potrzebuję kilka szt. obudów FIBOX z serii cardmaster. Niby są w TME , ale
    > trochę drogawo.
    > Można gdzieś to taniej zanabyć ?

    Sprawdź
    www.energotech.pl
    EM

  • 3. Data: 2011-09-05 13:48:00
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    sprawdziłem. Drożej niż w TME. Ciekawostka.

  • 4. Data: 2011-09-05 15:40:38
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 9/3/2011 00:47, sundayman pisze:
    > Potrzebuję kilka szt. obudów FIBOX z serii cardmaster. Niby są w TME ,
    > ale trochę drogawo.
    > Można gdzieś to taniej zanabyć ?

    Jaka nazwa w TME i po ile sobie cenią ?

    Adam

  • 5. Data: 2011-09-05 21:08:48
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Jaka nazwa w TME i po ile sobie cenią ?

    ABS 17/16-L3. W tme 115 zł netto. A w energotechu 125 zł.
    A ja potrzebuję najpierw 1 sz, a za parę tygodni 5 szt, a potem co jakiś czas
    kilka - kilkanaście szt.

  • 6. Data: 2011-09-06 08:22:50
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > ABS 17/16-L3. W tme 115 zł netto. A w energotechu 125 zł.
    > A ja potrzebuję najpierw 1 sz, a za parę tygodni 5 szt, a potem co jakiś
    > czas kilka - kilkanaście szt.

    Kilkanaście szt. to powinieneś kupić w fibox`ie - www.fibox.pl.
    Z jedną sztuką raczej nie ma co kombinować tylko brać gdzie jest.

    K.

  • 7. Data: 2011-09-06 11:45:03
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 9/5/2011 23:08, sundayman pisze:

    > ABS 17/16-L3. W tme 115 zł netto. A w energotechu 125 zł.
    > A ja potrzebuję najpierw 1 sz, a za parę tygodni 5 szt, a potem co jakiś
    > czas kilka - kilkanaście szt.

    No to się wiele nie zdziała - po cenach hurtowych w TME mam 104,37
    Gdyby była większa różnica i większa ilość to mógłbym pomóc ale tak to
    szkoda zachodu.

    Adam

  • 8. Data: 2011-09-06 13:21:04
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > No to się wiele nie zdziała - po cenach hurtowych w TME mam 104,37
    > Gdyby była większa różnica i większa ilość to mógłbym pomóc ale tak to
    > szkoda zachodu.

    ano racja. Myślałem , że może TME ma w tym przypadku jak zwykle cenę z
    kosmosu, ale okazuje się że akurat wyjątkowo nie :)

  • 9. Data: 2011-09-06 22:11:07
    Od: "gsm" <g...@w...pl>

    > Potrzebuję kilka szt. obudów FIBOX z serii cardmaster. Niby są w TME , ale
    > trochę drogawo.
    > Można gdzieś to taniej zanabyć ?

    fiboxy sa drogie 0- zerknij na ensto

  • 10. Data: 2011-09-07 18:41:19
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > fiboxy sa drogie 0- zerknij na ensto

    niestety nie widzę czegoś zbliżonego. Zależy mi na czymś takim jak te
    cardmaster, na razie nie znalazłem nic innego niż te fiboxy...