  • 11. Data: 2010-09-13 11:00:55
    Temat: Re: obudowa rack 19" wymiary...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Myslę, że nie przesadziłeś i spokojnie mieścisz się w dopuszczalnych
    > wymiarach.

    Zaprojektowałem obudowę na 440. W blacharni mi zrobili na 441 - 442 , chyba
    tyle max jest...
    Do tego z obu stron dojdą łby śrub tak ze 3mm na jedną, czyli 442 + 6 = 448.
    No, pewnie wsadzić się da, jak powiedział pewien erotoman,
    ale miłe to niekoniecznie będzie :)

  • 12. Data: 2010-09-13 11:25:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello sundayman,

    Monday, September 13, 2010, 1:00:55 PM, you wrote:

> [...]
    > Do tego z obu stron dojdą łby śrub tak ze 3mm na jedną, czyli 442 + 6 = 448.
    > No, pewnie wsadzić się da, jak powiedział pewien erotoman,

    Rozwierć otwory stożkowo i daj śruby z łbem stożkowym. Z 3 mm zejdziesz do
    jednego i w 17.5" się mieścisz z 0.5mm zapasu...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2010-09-13 16:23:59
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Rozwierć otwory stożkowo i daj śruby z łbem stożkowym. Z 3 mm zejdziesz do
    > jednego i w 17.5" się mieścisz z 0.5mm zapasu...

    tego bym wolał nie robić, bo obudowa z blachy 1mm, więc raz, że ciężko by
    było, zrobić stożek na
    dość spory łeb (śruby 4mm), a dwa, że estetyka mocno ucierpi na tym...

    No nic, myślę, że nawet jak będzie "na styk", to pewnie da się to jakoś
    włożyć, ew. nachylając pod kątem, czy coś, bo wąskie gardło
    jest tylko przy szynach, z tyłu miejsca jest dosyć.

    No, a jakby się okazało że użyszkodnik będzie miał problemy, to wtedy może
    trzeba będzie kombinować, tak jak mówisz.

  • 14. Data: 2010-09-13 18:40:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello sundayman,

    Monday, September 13, 2010, 6:23:59 PM, you wrote:

    [...]

    > tego bym wolał nie robić, bo obudowa z blachy 1mm, więc raz, że ciężko by
    > było, zrobić stożek na dość spory łeb (śruby 4mm),

    Mocno się mylisz. Odpowiednia końcówka do wkrętarki, kilka sekund na
    otwór i gotowe.

    > a dwa, że estetyka mocno ucierpi na tym...

    A tu przesadzasz - w końcu to do racka wsadzasz...

  • 15. Data: 2010-09-13 18:58:30
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Hmmm... 1U = 44.45mm, 10U = 444.5mm - to ma chyba sens?

    To nie ma sensu. Szerokość kasety 19' to 19' czyli 482,6. Po odjęciu
    uszu mających w sumie 55,8 jest 426,8. Patrząc na to inaczej największy
    wymiar kaset Euro to 84 moduły TE gdzie TE= 5,08mm. Rozmiar 84 TE to
    właśnie Rack 19'. 426,8 to zdaje się wymiar wewnętrzny. Aby określić
    wymiar zewnętrzny trzeba dodać dwie ścianki boczne po 3mm i łby śrub.
    Jednostka U to jednostka wysokości a nie szerokości.

    MD

  • 16. Data: 2010-09-13 19:00:33
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-13 10:54, BartekK pisze:

    > Nie zgadłeś, 19" to szerokość całego osprzętu, razem z uszami,

    Wynoszącymi w sumie 55,8 mm.

    MD

  • 17. Data: 2010-09-13 19:03:52
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-13 11:06, sundayman pisze:
    > Użytkownik "boxfish"<c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To jest szerokość przedniego panela. Sama obudowa jest oczywiście węższa, bo
    > musi wejść pomiędzy szyny do mocowania.

    Ciebie nie powinno interesować jaka może być maksymalna szerokość kasety
    ale jaki jest minimalny otwór w stojaku :)
    Szerokość kasety 19'jest stała i wynosi 19' -55,8mm + 6mm + 2 * łeb śruby.

    MD

  • 18. Data: 2010-09-13 19:07:23
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Mocno się mylisz. Odpowiednia końcówka do wkrętarki, kilka sekund na
    > otwór i gotowe.

    No nie będę sie upierał, że to niewykonalne, ale wolałbym już nie wiercić,
    zwłaszcza, że obudowa malowana proszkowo - a jak mi cóś odpryśnie ??
    A już nie mam czasu na zamówienie 2-iej w razie czego...

    > A tu przesadzasz - w końcu to do racka wsadzasz...

    Gdyby tak było - to pewnie. Ale klient toto dostanie do ręki. Czy on "se" to
    wsadzi (do racka...) czy nie - tego nie wiem.
    Osobiście wątpię...Tylko nie pytaj dlaczego w takim razie chciał obudowę do
    racka. Odpowiedź - bo tak i już. :)

    Ale, jak mówiłem, z tego co tu koledzy mówią, to chyba W RAZIE CZEGO jakoś
    się da wsadzić do tego racka...
    To najwazniejsze...A na przyszłość będę robił z mniejszym rozmachem...

  • 19. Data: 2010-09-13 19:25:19
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-13 11:03, sundayman pisze:
    > Użytkownik "Rafał"<r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki serdeczne - za sprawdzenie, to by się chyba zgadzało, bo
    > wykombinowałem, że to powinno być chyba 19" - 2*0.625" (szerokość szyn) =
    > 450,85 mm
    > Czyli - tak jak kolega podaje. To już teraz wiem, że trochę przesadziłem -
    > zrobiłem obudowę 440mm, ciasno będzie...

    A nie mogłeś sobie zrobić według standardowych wymiarów kasety?

    MD

  • 20. Data: 2010-09-13 21:22:08
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    >A nie mogłeś sobie zrobić według standardowych wymiarów kasety?

    No kurka wodna oczywiście mogłem.
    Ale w pośpiechu zawiódł "research" i skądś sobie wziąłem, że to jest 440 mm,
    a akurat żadnej szafy pod ręką...
    Chyba po prostu gdzieś znalazłem obudowę o tej szerokości.

    A potem zacząłem nabierać podejrzeń, że chyba coś nie teges, tyle, że
    obudowa już w lakierni leży :)
    A drugiej robić nawet nie to że nie chce mi się, tylko że czasu nie mam...
    I tak się zastanawiałem, czy użyszkodnik, w razie, jakby koniecznie chciał
    to wsadzić do tego racka, to ma jakąś szansę.

    Pewnie są jakieś różnice nawet pomiędzy szafami...Ale nic. Już to zostawię -
    jakby był dym, to zrobię drugą po prostu...
    W ramach reklamacji. GRATIS ! ;)