  • 11. Data: 2009-03-09 14:28:20
    Temat: Re: obiektyw do A300
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marx pisze:
    > Podaj zakres.
    > Bo jak kit Ci nie odpowiada, to albo go nie przymykasz, albo trafiles
    > felerny model. Kit jest calkiem niezly.

    Na szerokim kącie jest znośny, na tele beznadziejny. W tej cenie jest
    ok, ale nie bez powodu nowy kit będzie krótszy.
    A felerne się zawsze zdarzają poza tym.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 12. Data: 2009-03-09 18:48:45
    Od: "nos" <w...@t...pl>

    hm....
    Potrzebny by mi raczej był jakiś krótki (od 16-18mm). Chociaż z tego co
    widzę, to nie ma jakiejś wyraźnej różnicy w takiej cenie, trochę się więc
    zastanawiam, czy warto wydać te 1500pln na coś, co "raczej będzie lepsze".
    Może jeszcze dozbierać z 1000 :)

  • 13. Data: 2009-03-09 23:42:58
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    nos pisze:
> [...]
    > trochę się więc zastanawiam, czy warto wydać te 1500pln na coś, co
    > "raczej będzie lepsze". Może jeszcze dozbierać z 1000 :)

    To może lepiej kup coś ultra szerokiego? Np sigmę 10-20mm? Jakościowo
    nie jest jakaś mega, ale za to masz naprawdę szeroki kąt :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 14. Data: 2009-03-10 14:16:15
    Od: "nos" <w...@t...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > To może lepiej kup coś ultra szerokiego? Np sigmę 10-20mm? Jakościowo
    > nie jest jakaś mega, ale za to masz naprawdę szeroki kąt :)

    tak właśnie też się nad tym zastanawiam, żeby kupic utra krótki jeden, a
    drugi troszkę dłuższy, ale jednak doszedłem do wniosku, że jeszcze się
    wstrzymam parę miesięcy, moze sprecyzują się moje potrzeby, może budżet
    wzrośnie.. :)