  • 11. Data: 2010-08-28 16:09:13
    Temat: Re: nowy tajmlaps
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i5b3cq$g9f$1@bobas.nowytarg.pl>,
    "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał

    > ale tam różne chyba były :)

    E, zgrubsza wariacje na jeden temat.
    Ja powaznie - sprobuj. Sadze ze efekt bedzie niezly.

    TA

  • 12. Data: 2010-08-29 14:14:53
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał
    > E, zgrubsza wariacje na jeden temat.
    > Ja powaznie - sprobuj. Sadze ze efekt bedzie niezly.
    > TA

    przy następnym tego typu filmiku :)

    W.

  • 13. Data: 2010-09-01 08:50:39
    Od: f...@a...pl

    Dnia 24-08-2010 o 07:13:31 Witek Kaszkin <w...@p...zakopane.pl>
    napisał(a):

    > Tym razem Tatry:
    >
    > http://vimeo.com/14366768
    >

    > pozdro :)
    >
    > Witek

    Klimatyczne i miłe dla oka, byłem zimą, widzę że i latem warto,
    A tak na marginesie: jak robione ? uchylisz rąbka tajemnicy? ;)

    --
    D.S

  • 14. Data: 2010-09-01 11:12:04
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik <f...@a...pl> napisał
    > Klimatyczne i miłe dla oka, byłem zimą, widzę że i latem warto,

    dzięki ;)

    > A tak na marginesie: jak robione ? uchylisz rąbka tajemnicy? ;)

    zdjęcia z interwałem 2 - 3 sekundy (timer TC-80N3),
    potem poskładane po prostu w filmik - ot i wszystko,
    banalnie proste, wręcz prymitywne.

    pozdro !
    Witek

  • 15. Data: 2010-09-01 13:10:00
    Od: f...@a...pl

    Dnia 01-09-2010 o 13:12:04 Witek Kaszkin <w...@p...zakopane.pl>
    napisał(a):

    > U?ytkownik <f...@a...pl> napisa?
    >

    > dzieki ;)

    > zdjecia z interwa?em 2 - 3 sekundy (timer TC-80N3),
    > potem posk?adane po prostu w filmik - ot i wszystko,
    > banalnie proste, wrecz prymitywne.
    >
    > pozdro !
    > Witek

    Ale efekt bardzo dobry, oglądałem z przyjemnością, chmury są niesamowite -
    mój ulubiony fragment - szczyt z uciekającym windkitem.
    No i widać że nie liczy się stopień komplikacji a efekt końcowy a takich
    można chcieć więcej ;)

    D.S

  • 16. Data: 2010-09-01 16:02:22
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Witek Kaszkin pisze:

    > zdjęcia z interwałem 2 - 3 sekundy (timer TC-80N3),
    > potem poskładane po prostu w filmik - ot i wszystko,

    A ja się zastanawiam - jak dobierałeś ekspozycję. Jak dobierałeś WB.
    Zostawiłeś to automatowi, czy na sztywno ustawiłeś?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --

    http://www.prawnicydlabiznesu.pl/

  • 17. Data: 2010-09-01 17:49:45
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A ja się zastanawiam - jak dobierałeś ekspozycję. Jak dobierałeś WB.
    > Zostawiłeś to automatowi, czy na sztywno ustawiłeś?
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    To nawet w rawach nie było - auto wb, ekspozycja ręcznie,
    AF raz i wyłaczyć, to się naprawdę robi samo.
    Trzeba tylko zanieść te kilka kg sprzętu w fajne miejsce,
    zestawić wszystko do kupy, wybrać kadr, właczyć timer,
    i można leżeć na brzuchu, albo jak tam kto woli ;)

    W.

  • 18. Data: 2010-09-01 18:41:00
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 01.09.2010 Witek Kaszkin <w...@p...zakopane.pl> napisał/a:
> [...]
    > zestawić wszystko do kupy, wybrać kadr, właczyć timer,
    > i można leżeć na brzuchu, albo jak tam kto woli ;)

    Fajne, mi się też podoba, chyba sę pobawię, nie chce mi się tylko
    laptopa dźwigać, są chyba gripy z interwałami, może bym
    swój sprzedał i taki nabył. Ma ktoś coś takiego do 5dmk2?

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 19. Data: 2010-09-02 08:24:58
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał

    > Fajne, mi się też podoba, chyba sę pobawię, nie chce mi się tylko
    > laptopa dźwigać, są chyba gripy z interwałami, może bym
    > swój sprzedał i taki nabył. Ma ktoś coś takiego do 5dmk2?

    kup TC-80N3, albo podróbkę chińską,
    działają tak samo, a ponad 2x tańsze,
    lekkie, małe i bardziej mobilne od gripa,
    podato pasuje tez do reszty 1 i 2 cyfrowych Canonów,
    a grip niekoniecznie.

    Aparat z gripem na statywie jest bardziej "huśtalny" chyba,
    środek ciężkości wyżej, a to powinno stać bardzo stabilnie
    przez długi czas, statyw za to im większy, tym lepszy.
    (ale nie mam gripa, więc zaraz mi ktoś napisze,
    że nie wiem, co mówię, he he)

    W.