  • 11. Data: 2010-09-16 11:41:46
    Temat: Re: nowe taryfy LongPlay i pytanie
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Tak ale wszystko to jest w standardowym abo na 24 miesiace.
    Ja pytam o 12miesiecy i umowa bez telefonu. W regulaminie tej uslugi
    nie widze możliwosci włączenie stanu darmowego.
    Poprawcie mnie jesli sie mylę.

  • 12. Data: 2010-09-16 12:17:20
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    >Poprawcie mnie jesli sie mylę.

    Mylisz się. Odrurznij LongPlay od LongPlayExtra, ktorej regulami ci podałam

    jk

  • 13. Data: 2010-09-16 12:44:10
    Od: BearBag <c...@g...com>

    On 16 Wrz, 14:17, "malgosia" <m...@o...pl> wrote:

    > Mylisz się. Odrurznij LongPlay od LongPlayExtra, ktorej regulami ci podałam
    >
    > jk

    oto własnie chodzi że to nie jest regulamin dokladnie tego abonamentu
    który mi proponowano.
    Moj jest tutaj: http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/promocje/
    oferta-bezterminalowa/index.html
    Za 34,5 dostaje m.in 350min do wszystkich a nie tak jak w tym
    cytowanym 113.
    I pytanie brzmi czy w tym abo jest stan darmowy a jesli nie ma to jaki
    jest koszt minuty do playa i na stacjonarne?

  • 14. Data: 2010-09-16 12:46:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Sep 2010 05:44:10 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

> [...]
    oferta-bezterminalowa/index.html
    > Za 34,5 dostaje m.in 350min do wszystkich a nie tak jak w tym

    Ty tak lubisz sobie z Koliną pogadać, czy tylko masz dziś jakiś napad
    perwersji?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-09-16 14:52:36
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    bo mass dodatkowy bonus za pszechodzenie z innego opertaora. Taryfa ta sama
    ino zniżka od opłaty 50% W regulaminie masz:

    "bezpłatny Stan Darmowy na okres 12 miesięcy..."

    jk

  • 16. Data: 2010-09-16 18:56:56
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Ty tak lubisz sobie z Koliną pogadać, czy tylko masz dziś jakiś napad
    > perwersji?

    Nie bywam tu tak czesto żeby wszystkie klony Kolina znać...

  • 17. Data: 2010-09-16 22:39:08
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-16 00:32, Q pisze:

    > Użytkownik "malgosia"<m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tak, jesli bedzie placil dodatkowe 19zl co miesiac,
    > czyli nie.

    > czytaj ze zrozumieniem, trolu ortopedyczno-merytoryczny
    > a w ogole to do garow, babolu.

    To nie baba. To chłop! Pisuje pod wieloma nickami.

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-09-17 07:46:05
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    >To nie baba. To chłop! Pisuje pod wieloma nickami.

    nie prawda, tylko jako małgorzata

    jk