  • 1. Data: 2010-09-15 12:31:06
    Temat: nowe taryfy LongPlay i pytanie
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Zaproponowano mi jako staremu prepaidowcowi przejscie na abo z umową
    na 12 miesiecy (bez telefonu).
    Miesieczny koszt 34,9zl jest to tzn taryfa longPlay69 z rabatem 50%. W
    pakiecie jest 350min do wszystkich sieci czyli wychodzi po 10gr za
    minute, po tym standard czyli 29gr/min. Moje pytanie brzmi czy w tej
    taryfie jest aktywny stan darmowy do Play? W normalnej taryfie
    longplay69 (ale z telefonem na 24miesiace) jest ta opcja przez cały
    okres umowy ale w tej krotszej nie jest to wyszczegolnione na stronie.
    Probowalem dzwonić do salonu ale nikt nie odbiera wiec moze ktos
    wczesniej odpowie na grupie.
    Czy w abo playowym mozna uruchomic jakies dodatkowe pakiety typu sto
    minut do play i na stacjonarne albo 1minuta za 2minuty przychodzące
    znane z fresha ?

  • 2. Data: 2010-09-15 14:34:17
    Temat: Re: nowe taryfy LongPlay i pytanie
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    >taryfie jest aktywny stan darmowy do Play? W normalnej taryfie

    tak,

    a tu masz wiencej

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=17559

  • 3. Data: 2010-09-15 16:26:06
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "malgosia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tak,
    > a tu masz wiencej
    >
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=17559

    Chyba się mylisz ...

  • 4. Data: 2010-09-15 18:06:25
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Chyba się mylisz ...

    chyba nie

    jk

  • 5. Data: 2010-09-15 22:27:33
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > chyba nie

    tl byl mily - ja nie bede:
    pierdolisz glupoty tepa dzido.

  • 6. Data: 2010-09-15 22:32:27
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Użytkownik "malgosia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tak,

    tak, jesli bedzie placil dodatkowe 19zl co miesiac,
    czyli nie.

    > a tu masz wiencej
    >
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=17559

    czytaj ze zrozumieniem, trolu ortopedyczno-merytoryczny
    a w ogole to do garow, babolu.

  • 7. Data: 2010-09-16 06:25:14
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    mam to wloncoznoe. W każdej tryfie Long od 69 PLN masz bezpłatny stan
    darmowy. Poniżej musisz płac jesli minie ci bezpłatny OKRES.
    Dodatkowo możesz zamawiać pakiety

    jk

  • 8. Data: 2010-09-16 07:39:01
    Od: Andrzej <a...@a...com>

    > czytaj ze zrozumieniem, trolu ortopedyczno-merytoryczny
    > a w ogole to do garow, babolu.

    Masz za krótkiego?

  • 9. Data: 2010-09-16 08:04:38
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > tl byl mily - ja nie bede:
    > pierdolisz glupoty tepa dzido.

    Raczej nie powołuj się na mnie :-(

  • 10. Data: 2010-09-16 08:44:25
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Raczej nie powołuj się na mnie :-(

    pnkt 7c regulaminu wyjasnia to

    Usługa "Nieograniczone połączenia w Play" jest przyznawana Bezpłatnie na
    cały Okres ZastrzeSony oraz po

    przekształceniu się Umowy na czas nieokreślony. Bezpłatnie oznacza, Se
    opłata za usługę zawarta jest w kwocie

    Abonamentu.

    http://www.playmobile.pl/resources/pdf/RePlay_Ekstra
    _LongPlay_2.pdf