  • 21. Data: 2011-01-04 13:59:30
    Temat: Re: nowe, obowiazakowe wyposazenie aut
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2011-01-04 13:51, Mateusz pisze:
    > ;-)
    >
    > Nie dostanę linka to nie uwierzę.
    >
    > Również pozdrawiam.
    Orginału nie mam, ale Jacek Hugo Bader "Biała gorączka", fragmenty o
    drogach, samochodach, telefonach komórkowych i zderzenie tego z tym co
    jest w rzeczywistości.
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2011-01-04 14:02:24
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-01-04 13:01, Mateusz pisze:
    > On 4 Sty, 12:36, "ttt"<t...@n...pl> wrote:
    > O ile światła do jazdy dziennej i ESP są mniejszym złem koniecznym

    złem koniecznym?
    Masz rację, też bym ich nie chciał ale pewni debile JUŻ uchwalili jazdę
    na światłach.

    pozdrawiam
    mario

  • 23. Data: 2011-01-04 14:12:57
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    >Waldku przecież oboje ......

    Dobra, przyznać się teraz!!!!!!!
    Które z was jest kobietą?

  • 24. Data: 2011-01-04 14:17:56
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Tym to znaczy jakim?
    > No napisz, na czym polega działanie asystenta hamowania Twoim zdaniem?

    > LOL !!!
    > Tylko potwierdzasz, że nie masz pojęcia o czym gadasz.
    >
    > Nadal upieram się przy tym, że powinien być większy nacisk na
    > szkolenie a nie na asekurację.

    Jest to kolejne gówno, którym próbują naprawić gówniany ABS wydłużający
    drogę hamowania - sama definicja asystenta jest gówniana - "Asystent
    hamowania wspomaga kierowcę w sytuacji nagłego hamowania, jeśli
    niewystarczająco mocno naciskany jest pedał hamulca. Szybkie naciśnięcie
    na pedał hamulca sprawia, że asystent hamowania reaguje natychmiast i -
    wytwarzając dużo większe ciśnienie w układzie hamulcowym - zdecydowanie
    skraca drogę hamowania" - jak się to ma do ABS, który obniża ciśnienie w
    układzie łatwo się domyślić, więc kałagnido zostaw swoje przemyślenia
    dla siebie.

  • 25. Data: 2011-01-04 14:19:43
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    azkowe-wyposazenie,artykul.html

    > A czy ja gdzies napisalem, ze mnie to bulwersuje? Ja jestem ciekaw tylko,
    > jak to sie przelozy na sprzedaz malych, tanich samochodow w naszych
    > salonach - bo to na pewno spowoduje, niemaly wzrost ceny.
    A ile tak faktycznie kosztuje wyprodukowanie ESP? Większość dodatków do auta
    kosztuje znacznie mniej niż za to płacimy w rzeczywistości. Np tempomat w
    Avensis to tylko i wyłącznie malutka dźwigienka przy kierownicy. Wszystko
    pozostałe jest takie samo w wersji z tempomatem i bez - wystraczy podłączyć
    wtyczkę + dzwigienkę i dziala.

  • 26. Data: 2011-01-04 14:20:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mateusz,

    > Waldku przecież oboje

    Oboje? Jesteś kobietą czy muzykiem?

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oboje
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=obaj

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-01-04 14:21:43
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Oboje? Jesteś kobietą czy muzykiem?

    Oba ;-)

  • 28. Data: 2011-01-04 14:24:09
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 4 Sty, 14:02, Mario <c...@o...pl> wrote:

    > złem koniecznym?
    > Masz rację, też bym ich nie chciał ale pewni debile JUŻ uchwalili jazdę
    > na światłach.

    Wolę jeździć na światłach mijania niż instalować/używać. Jeszcze nie
    widziałem świateł do jazdy dziennej, które dobrze komponowałyby się z
    budą z przodu, chyba, że jakieś zintegrowane, w kloszu. Może to
    śmieszne, ale tak mam i tyle.

  • 29. Data: 2011-01-04 14:34:00
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 01/04/2011 01:02 PM, Maciek wrote:
    > Widocznie niedługo będzie. Także w Grecji, Włoszech itp ;-)

    We Włoszech już jest, od dość dawna. Poza obszarem zabudowanym.

  • 30. Data: 2011-01-04 14:42:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 4 Jan 2011 05:24:09 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):

> [...]
    > widziałem świateł do jazdy dziennej, które dobrze komponowałyby się z
    > budą z przodu, chyba, że jakieś zintegrowane, w kloszu. Może to

    A kto ci każe? Dyrektywy dotyczą aut NOWYCH sprzedawanych od danego roku.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel