-
1. Data: 2011-01-04 12:47:31
Temat: CNG --> LPG ?
Od: "P" <d...@g...pl>
Czy istnieje możliwość przerobienia instalacji CNG na LPG?
CNG jest fabryczne.
Auto: VW Touram 2006
R
-
2. Data: 2011-01-04 13:08:25
Temat: Re: CNG --> LPG ?
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Tue, 4 Jan 2011 12:47:31 +0100, P napisał(a):
> Czy istnieje możliwość przerobienia instalacji CNG na LPG?
> CNG jest fabryczne.
> Auto: VW Touram 2006
Tak. W sumie podobna do przeróbki auta z NoPB95 na ON.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.
-
3. Data: 2011-01-04 13:11:13
Temat: Re: CNG --> LPG ?
Od: luky <l...@o...pl>
Waldek Godel pisze:
> Tak. W sumie podobna do przeróbki auta z NoPB95 na ON.
>
dużo dużo prostsza.... jeśli sterownik od gazu jest uniwersalny to już
wogóle prosta... (defakto z grubszych spraw wtryski i butla...)
-
4. Data: 2011-01-04 13:21:25
Temat: Re: CNG --> LPG ?
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Tue, 04 Jan 2011 13:11:13 +0100, luky napisał(a):
> dużo dużo prostsza.... jeśli sterownik od gazu jest uniwersalny to już
> wogóle prosta... (defakto z grubszych spraw wtryski i butla...)
Fabryczny? Żartujesz sobie?
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.
-
5. Data: 2011-01-04 13:40:14
Temat: Re: CNG --> LPG ?
Od: "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly>
Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ifv1ch$tj9$1@news.dialog.net.pl...
> Czy istnieje możliwość przerobienia instalacji CNG na LPG?
> CNG jest fabryczne.
> Auto: VW Touram 2006
>
>
Gra nie jest warta swieczki.
Teoretycznie mozna pokusic sie o zmiane zbiornikow, przewodow i reduktora na
takie do LPG i pokombinowac z cisnieniem gazu i dyszami. Moze sie nie udac a
chyba nikt nie bedzie probowal przecierac szlakow grzebiac w mapach . W
zasadzie LPG ma nizsze cisnienie robocze na listwie wiec moze sie udac ale
charakterystyka pracy moze byc kiepska.
--
Picasso
-
6. Data: 2011-01-04 13:45:08
Temat: Re: CNG --> LPG ?
Od: luky <l...@o...pl>
Waldek Godel pisze:
> Dnia Tue, 04 Jan 2011 13:11:13 +0100, luky napisał(a):
>
>> dużo dużo prostsza.... jeśli sterownik od gazu jest uniwersalny to już
>> wogóle prosta... (defakto z grubszych spraw wtryski i butla...)
>
> Fabryczny? Żartujesz sobie?
>
z obudkcji wiem że ten "fabryczny CNG" to zwykle jest jakiś Prince,
Landi lub inny znany sterownik LPG...
znam przerobionego VW Caddy z CNG na LPG (zdaje się reduktor i butla +
jakieś przewody + przeprogramowanie strownika gazowego na LPG, bo nawet
wtryski do LPG byly przystosowane),
niech podjedzie do dobrego warsztatu LPG to wszystkiego się dowie
(kwestia co tam teraz w tym aucie siedzi)
-
7. Data: 2011-01-04 15:11:06
Temat: Re: CNG --> LPG ?
Od: to <t...@a...xyz>
begin Waldek Godel
> Tak. W sumie podobna do przeróbki auta z NoPB95 na ON.
Bzdura, podobna jak przeróbka NoPB na LPG, tylko trzeba instalacje CNG
wywalić. ;)
--
ignorance is bliss
-
8. Data: 2011-01-04 15:47:35
Temat: Re: CNG --> LPG ?
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
news:1n9902xz4jni1.dlg@lepper.institute.com...
> Dnia Tue, 04 Jan 2011 13:11:13 +0100, luky napisał(a):
>
>> dużo dużo prostsza.... jeśli sterownik od gazu jest uniwersalny to już
>> wogóle prosta... (defakto z grubszych spraw wtryski i butla...)
>
> Fabryczny? Żartujesz sobie?
a czym sie rózni "fabryczny" od niefabrycznego?
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka
-
9. Data: 2011-01-04 15:58:59
Temat: Re: CNG --> LPG ?
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Tue, 4 Jan 2011 15:47:35 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):
> a czym sie rózni "fabryczny" od niefabrycznego?
Że został zamontowany przed pierwszą sprzedażą auta przez dealera.
Często też obejmuje fabryczne elementy sterujące - np. dodatkowy wskaźnik
poziomu paliwa oprócz głównego (benzynowego), itp, itd.
Ponieważ to producent auta (nie zawsze, ale najczęściej) montuje
instalację, jest ona dobrana pod konkretny silnik i zawiera (nie zawsze ale
najczęściej) mało (lub wcale) elementów uniwersalnych.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.
-
10. Data: 2011-01-04 16:10:59
Temat: Re: CNG --> LPG ?
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
news:1mlao8kthy727.dlg@lepper.institute.com...
> Dnia Tue, 4 Jan 2011 15:47:35 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):
>
>> a czym sie rózni "fabryczny" od niefabrycznego?
>
> Że został zamontowany przed pierwszą sprzedażą auta przez dealera.
> Często też obejmuje fabryczne elementy sterujące - np. dodatkowy wskaźnik
> poziomu paliwa oprócz głównego (benzynowego), itp, itd.
> Ponieważ to producent auta (nie zawsze, ale najczęściej) montuje
> instalację, jest ona dobrana pod konkretny silnik i zawiera (nie zawsze
> ale
> najczęściej) mało (lub wcale) elementów uniwersalnych.
ja tam w swoim życiu widzialem kilka "fabrycznych" isnatalacji LPG i wiem,
ze zwykle zakładane są w zwykłych warsztatach montujących LPG na podstawie
podpisanej umowy *dealera* danej marki z warsztatem pana Józia z Koziej
Wólki. Montaż następuje po przyjeździe pojazdu do dealera. Umowy zwykle
podpisane są przez konkretnego dealera a nie przez prodycenta (tak auta jak
i instalacji LPG)
Pytanie za 100 pukntów - czy w przypadku instalacji CNG jest inaczej?
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka