  • 11. Data: 2013-09-26 15:34:37
    Temat: Re: "nowe" numery telefoniczne z Allegro
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Sep 2013 09:40:38 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
    > Starter może być fabrycznie zapakowany, ale... wydany do już używanego
    > numeru bo SIM "się zgubił" albo zepsuł.
    > Tylko tyle i aż tyle.

    Ale wtedy chyba sam sim wydaja, bo jaki sens dawac starter, z
    wydrukowanym innym numerem itp.

    J.

  • 12. Data: 2013-09-26 16:16:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale wtedy chyba sam sim wydaja, bo jaki sens dawac starter, z
    > wydrukowanym innym numerem itp.

    W Play i TM jest zapakowany starter, oczywiście bez nadrukowanego numeru.

  • 13. Data: 2013-09-27 00:06:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    AA pisze tak:

    > To chyba jednak nie ten przypadek. W ciągu kilku dni odebrałem
    > telefony m.in. z Policji zapraszające Proboszcza na komendę aby
    > skonfrontować go ze złodziejem, a także wiele telefonów od
    > parafian.

    Na mój pierwszy telefon w tak-tak dzwonili ludzie (chyba teściowa,
    szwagrowie niedoszli) jak zrozumiałem do jakiegoś oszusta
    matrymonialnego :) W stylu "panie Zbyszku i co teraz? Ładnie to tak?"

    Najpierw sobie robiłem jaja, co teraz? jajeczko z czapeczko ale w
    końcu mi się znudziło i wprowadziłem white list dzwoniących.

    --
    Piter

  • 14. Data: 2013-09-27 13:15:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 26 Sep 2013 00:06:02 +0200, AA <j...@g...xxx>
    wrote:

    >Ale najlepsze i tak są przychodzące SMSy i MMSy :)
    >
    >Do tej pory myślałem, że gdy ksiądz w konfesjonale sięga po swój telefon
    >to musi to być jakaś bardzo pilna i ważna dla kogoś sprawa ... :)
    Sprzedaj ten numer na Allegro. Powinien osiągnąć dobrą cenę:)

    WAM

  • 15. Data: 2013-09-27 15:48:18
    Od: MarcinN <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-25 23:49, AA pisze:

    > Numer pierwszy: 796 xyz xyz. PLAY.

    Ile takie cudo kosztowało?

    Ja kupiłem w salonie numer kończący się na 88-99 za 5 zł - w tym 5 zł na
    rozmowy.

  • 16. Data: 2013-09-27 15:52:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-27 15:48, MarcinN pisze:

    > Ile takie cudo kosztowało?
    >
    > Ja kupiłem w salonie numer kończący się na 88-99 za 5 zł - w tym 5 zł na
    > rozmowy.

    A ja dostałem z ery w abonamencie numer 606 11 15 11. Potem głupi go
    oddałem, bo przenoszenia jeszcze nie było, a za studenckich czasów
    kilkanaście złotych na rachunku mniej to był pieniądz ;)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2013-10-02 02:30:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AA" <j...@g...xxx> wrote in message
    > Do tej pory myślałem, że gdy ksiądz w konfesjonale sięga po swój telefon
    > to musi to być jakaś bardzo pilna i ważna dla kogoś sprawa ... :)

    :-))) Dobre, uśmiałem się do łez...