  • 1. Data: 2009-01-06 20:50:22
    Temat: nowe PAVILIONY DV7-1200 - a karta graficzna / system
    Od: "Energiasl" <e...@w...com>

    witam, wlasnie przegladam oferte nowych pavilionow i nie dostrzegam innej
    roznicy niz karta graficzna. czy ktos moze sie orientuje jak jest z
    wydajnoscia do siebie

    NVIDIA GeForce 9200M GS
    NVIDIA GeForce 9600M GT
    ATI Mobility Radeon HD 345

    oraz wydajnosci systemu:
    Windows VistaR Home Premium (64-bit)
    Windows VistaR Home Premium (32-bit)

    dzieki za pomoc./
    E.

  • 2. Data: 2009-01-06 20:58:36
    Od: "x4y4" <x...@o...pl>

    > NVIDIA GeForce 9200M GS
    > NVIDIA GeForce 9600M GT
    > ATI Mobility Radeon HD 345

    jesli chod\zi o grafike to porownaj sobie wydajnosci tu:
    http://www.notebookcheck.pl/Mobilne-karty-graficzne-
    rozpiska-osiagow.1174.0.html

    zdrowko
    x4y4

  • 3. Data: 2009-01-06 21:14:32
    Od: "Energiasl" <e...@w...com>

    czyli wychodzi na to, ze zapakowali do nowego Pavilona gorsza gorsza grafike
    niz w przypadku serii 1100... a dzisiaj na infolini powiedziano mi, ze
    seria 1200 bedzie miala szybsza karte graficzna...

    E.

  • 4. Data: 2009-01-06 21:59:45
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Energiasl" <e...@w...com> napisał w wiadomości
    > czyli wychodzi na to, ze zapakowali do nowego Pavilona gorsza gorsza
    > grafike niz w przypadku serii 1100... a dzisiaj na infolini powiedziano
    > mi, ze seria 1200 bedzie miala szybsza karte graficzna...

    po co pytasz jak już wiesz ? :-)

  • 5. Data: 2009-01-07 03:55:45
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 6 styczeń (wtorek) gdy o godz. 21:50 *Energiasl* napisał(a):

    > NVIDIA GeForce 9200M GS

    Przecietna

    > NVIDIA GeForce 9600M GT

    Wystarczajaco dobra

    > ATI Mobility Radeon HD 345

    Srednia

    Oczywiscie subiektywna ocena

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 6. Data: 2009-01-07 06:13:48
    Od: "Energiasl" <e...@w...com>

    > po co pytasz jak już wiesz ? :-)

    czytaj to sie dowiesz, a moze wrociles z pracy i szukasz odskoczni?

    E.

  • 7. Data: 2009-01-07 06:17:05
    Od: "Energiasl" <e...@w...com>

    wyglada to tak, jakby seria 1200 miala wypelnic luke pomiedzy seria 1000 a
    1100, ciekawe jakie ceny zaproponuja..

    e.