  • 1. Data: 2009-01-06 18:34:04
    Temat: ssd a zwykły dysk
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    tak się zastanawiam o ile przedłużyć może działanie podpięcie dysku ssd do
    laptopa, jakie są tak naprawde moce takich dysków podczas zapisów i podczas
    spoczynku ?

  • 2. Data: 2009-01-06 20:47:57
    Temat: Re: ssd a zwykły dysk
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Piter wrote:
    > tak się zastanawiam o ile przedłużyć może działanie podpięcie dysku ssd
    > do laptopa,

    Nie rozumiem pytania... Używanie zawsze skraca czas 'życia' sprzętu
    elektronicznego. Jak nie będzie podłączony, tym lepiej.
    Zastanów się i zadaj pytanie jeszcze raz.

    > jakie są tak naprawde moce takich dysków podczas zapisów i
    > podczas spoczynku ?

    Moce to ma Harry Potter.
    Zadaj pytanie jeszcze raz.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2009-01-06 20:55:44
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    wiadomości news:4963c37e$1@news.home.net.pl...

    > Nie rozumiem pytania... Używanie zawsze skraca czas 'życia' sprzętu
    > elektronicznego. Jak nie będzie podłączony, tym lepiej.
    > Zastanów się i zadaj pytanie jeszcze raz.

    tak się zastanawiam o ile przedłużyć (na baterii) może działanie podpięcie
    dysku ssd do laptopa,

    > Moce to ma Harry Potter.
    > Zadaj pytanie jeszcze raz.

    a wiesz co to wat? jednoska mocy, nie, nie takich jak ma harry potter, więc
    jeszcze raz
    jakie są tak naprawde moce (czynne, bo innych nie da rady pobrać przy
    prądzie stałym) takich dysków podczas zapisów i podczas spoczynku ?

  • 4. Data: 2009-01-06 21:16:38
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    Piter napisał(a):

    > tak się zastanawiam o ile przedłużyć (na baterii) może działanie
    > podpięcie dysku ssd do laptopa,

    Kolega DoMinik pewnie wiedział o co chodzi, ino zasugerował poprawne
    sformułowanie :P
    Bo w tym sformułowaniu, podpięcie SSD skróci czas działania na bateriach,
    wszak dodajesz kolejne urządzenie pobierające prąd. Zapewne chodziło Ci o
    wymianę "tradycyjnego" HDD na SSD.
    ZTCW kiedyś wcale to tak różowo nie wyglądało, ponoć teraz takie posunięcie
    może wydłużyć czas pracy na baterii...
    Poszukaj..., tutaj np. artykuł z lipca http://www.cdrinfo.pl/news/12761
    Czwarty odnośnik po wpisaniu w Google "SSD i czas pracy na baterii" (bez
    cudzysłowa) taaa...

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry

  • 5. Data: 2009-01-06 21:46:31
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Kerry" <k...@k...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Poszukaj..., tutaj np. artykuł z lipca http://www.cdrinfo.pl/news/12761
    > Czwarty odnośnik po wpisaniu w Google "SSD i czas pracy na baterii" (bez

    o właśnei o taki test jak na tom's hardware mi chodziło

  • 6. Data: 2009-01-06 22:27:19
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Piter wrote:

    > Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    > wiadomości news:4963c37e$1@news.home.net.pl...
    > tak się zastanawiam o ile przedłużyć (na baterii) może działanie
    > podpięcie dysku ssd do laptopa,

    Zastąpienie? Może w niektórych sytuacjach skrócić, pisałem
    o tym tutaj:
    http://www.aspire1.pl/2008/07/07/dyski-ssd-zuzywaja-
    wiecej-pradu/

    > a wiesz co to wat? jednoska mocy,

    Myślałem całe życie na zajęciach z elektroniki, że to
    Wojskowa Akademia Techniczna... Dziękuję za sprostowanie.

    > nie, nie takich jak ma harry potter,
    > więc jeszcze raz
    > jakie są tak naprawde moce (czynne, bo innych nie da rady pobrać przy
    > prądzie stałym) takich dysków podczas zapisów i podczas spoczynku ?

    W podanym linku jest, że są sytuacje, gdy zapotrzebowanie na
    Wojskową Akademię Techniczną jest większe w przypadku SSD.

  • 7. Data: 2009-01-06 23:21:55
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Piter" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakie są tak naprawde moce (czynne, bo innych nie da rady pobrać przy
    > prądzie stałym) takich dysków podczas zapisów i podczas spoczynku ?

    to dysk ma co czynną ? a ja zawsze myślałem że on ją raczej pobiera, zużywa
    etc

    zaraz podpnę do dysku zarówkę z ciekawości zobacze jak długo bedzie świecić

  • 8. Data: 2009-01-07 07:33:32
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zużywa etc
    >
    > zaraz podpnę do dysku zarówkę z ciekawości zobacze jak długo bedzie

    a co ja napisałem, czepiać się też trzeba umieć

  • 9. Data: 2009-01-07 07:34:41
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    wiadomości news:4963daca@news.home.net.pl...

> [...]
    >
    > Myślałem całe życie na zajęciach z elektroniki, że to
    > Wojskowa Akademia Techniczna... Dziękuję za sprostowanie.

    no ja o Harrym Potterze nic nie pisałem