  • 1. Data: 2009-01-06 21:40:30
    Temat: Laptopy HP z trackpointem
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Ostatnio widzialem nowy laptop HP z trackpointem (touchpad takze mial).
    Jako, ze przyzwyzailem sie do niego korzystajac z IBM a wczesniej
    nigdzie w innych laptopach niz IBM/Lenovo nie spotkalem
    to mam pytanie czy w HP to nowosc i mozna sie bedzie
    tego spodziewac w noych modelach czy tez tylko w jakiejs
    konkretnej serii wystepuje?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-01-06 21:54:43
    Temat: Re: Laptopy HP z trackpointem
    Od: Tom <s...@n...com>

    Marcin pisze:
> [...]
    > to mam pytanie czy w HP to nowosc i mozna sie bedzie
    > tego spodziewac w noych modelach czy tez tylko w jakiejs

    Dele D620 jeszcze maja trackpointy

  • 3. Data: 2009-01-07 03:51:11
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 6 styczeń (wtorek) gdy o godz. 22:40 *Marcin* napisał(a):

    > to mam pytanie czy w HP to nowosc i mozna sie bedzie
    > tego spodziewac w noych modelach czy tez tylko w jakiejs
    > konkretnej serii wystepuje?

    Raczej rzadko spotykana nowość.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 4. Data: 2009-01-07 18:37:15
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Tom" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Dele D620 jeszcze maja trackpointy

    C640 też

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2009-01-08 06:45:31
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 7 Sty, 19:37, "Irokez" <h...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tom" <s...@n...com> napisał w
    wiadomościnews:gk0jv3$106$1@news.wp.pl...

    > C640 też
    >
    > --
    > Irokez

    trakpointy maja prawie wszystkie komputery serii lifebook FSC

  • 6. Data: 2009-01-10 12:58:28
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <gk0j4h$drq$1@inews.gazeta.pl>
    Marcin <u...@u...eu> wrote:

> [...]
    > to mam pytanie czy w HP to nowosc i mozna sie bedzie
    > tego spodziewac w noych modelach czy tez tylko w jakiejs

    Na pewno jest w niektórych wyższych seriach (np. Elite Book, nie wiem
    czy wszystkie modele). BTW, przyciski touchpada i trackpointa są
    połączone równolegle w HP (wyłączenie touchpada nie wyłącza przycisków
    pod nim)

    Nie znalazłem jednak scrolla przy trackpoint'cie, czyli nadal jest to
    gorsze rozwiązanie niż w Toshibach z czasów PIII - z dodatkowymi
    przyciskami do scrolla ( http://www.bankfotek.pl/image/158108.jpeg ).
    Swoją drogą, ten układ z Toshib był najwygodniejszym mechanizmem
    wskazującym w laptopach, ever! Choć możliwość "klikania" i
    "przytrzymania/przeciągania" samym trackpointem - bez użycia
    przycisków - jest rewelacyjnym ułatwieniem we współczesnych
    trackpointach (np. w tym HP).

    Z touchpadem jestem niekompatybilny, a wożenie myszki przy laptopie
    uważam za bezsensowne... (chyba, że ktoś musi grać w jakieś FPS-y ;-)

    --
    Jacek Politowski