  • 1. Data: 2010-11-06 19:18:34
    Temat: nokia E61 vs BT stereo
    Od: Angelson <a...@h...com>

    Witam, używam od niedawna Nokii E61 jako zapasowego tel i do nawigacji.
    Zachciało mi się posłuchać muzyki via słuchawki nokii model BH-604 i
    tutaj niezdedy łączą się tylko jako zestaw mono. Dziwne to zjawisko,
    może jednak da się temu zaradzić, miałem juz niegdyś w rękach taką nokię
    i bez problemu słuchałem przez BT stereo. Bardzo proszę o jakieś sugestie.