  • 11. Data: 2013-04-12 23:42:35
    Temat: Re: no to wygralem w sadzie ze straszakami...
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:kk9snq$vjn$1@news.task.gda.pl...

    > Nie daj się prosić i opowiedz więcej szczegółów.

    :)
    bylo pare celnych i cietych ripost z mojej strony - na goscia przyglupie
    teksty typu ze "nie kazdy kierowca ma czyste tablice rejestracyjne" [ bo
    nawet zle spisali rejestracje do wniosku o ukaranie i w wyroku byla nie moja
    ;) LOL itp... to mu powiedzialem ze "nie kazdy straznik ma miarke zeby
    zmierzyc odpowiednia i przepisowa odleglosc od skrzyzowania" ;) ... i pare w
    tym [bez] guscie... ogolnie typek z elokwencji i wygladu lekki
    cwiercynteligent w pierwszym pokoleniu...
    tak sie gosciu wkurwiil, ze koncu zaczal krzyczec i pytac czy jestem w
    kawiarni czy w sali sadowej ;) zapomnial tylko ze to kwestia mowiona
    Sedziego zazwyczaj ;) bo ucisza [nie] zbedne komentarze na sali :D - to ja
    mu na to - czy on sie czuje sedzia ;D LOL
    a Sedzia tylko sie usmiechala pod nosem ... zero uciszania mnie itp.. a ja
    spokojnie, rzeczowo i do celu... punktowalem dalej ... powiedzialem ze bylo
    czterech straznikow a nie potrafili dobrze spisac rejestracji... ;) no i jak
    ja mam im wierzyc odnosnie mierzenia na oko odleglosci od krzyzowki ?
    oczywiscie wspomnaielm ze dwoch gosci satalo na mojej wysokosci i zostali
    puszczeni wolno bez blokady i jakiegokolwiek mandatu - to juz bylo za wiele
    dla pajaca :D

    A`propos 4 strasznikow - chcialem jeszcze dodac, jak w starym kawale o MO,
    ze dwoch czyta - a dwoch pisze, ale sie nadludzka sila slabej woli
    powstrzymalem :D
    itp itd.

    najlepsze byly pytania do swiadkow :)
    oczywiscie zaden straszak nie mierzyl nic ... jeden nawet powiedzial ze nie
    jest pewien czy zlamalem przepis o odleglosci - i moglem stac ponad 10 m od
    skrzyzowania :D

    Refleksja generalnie taka - ze SM w mojej wsi 400 tysiecznej to banda
    zlosliwych kretynow o niewyjsciowych buzkach ... zero poszanowania prawa,
    zero szacunku do ludzi, zero przejmowania sie czymkolwiek... nie dosc ze
    nieslusznie zalozyli blokadke - to jeszcze kretyni nie potrafili spisac
    dobrze numerow... chyba ze maja takie oblozenie praca ... ze jezdza taczkami
    ale nie maja czasu zaladowac :D

    Rzetelnosci zero, uprzejmosci zero... takiego chama jak ten posilkowy
    oskarzyciel dawno nie widzialem ... jak na sluzbe pseudomundurowa ofkors...
    jak mialem kiedys do czynienia z drogowka to pelna kultura byla ... a mialem
    tylko raz mandat za predkosc od 8 lat ...
    SM tyko filuja na blokadki i kasuja frajerow... na szczescie tym razem sie
    pomylili...

  • 12. Data: 2013-04-13 10:16:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > pare w tym [bez] guscie... ogolnie typek z elokwencji i wygladu lekki
    > cwiercynteligent w pierwszym pokoleniu...

    Czyli wypisz wymaluj jak ze skeczu Neonówki, widać się nie pomylili w
    ocenie.

  • 13. Data: 2013-04-13 17:50:42
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Czyli wypisz wymaluj jak ze skeczu Neonówki, widać się nie pomylili w
    > ocenie.

    no niestety - przykre to, ale prawdziwe...

  • 14. Data: 2013-04-14 19:22:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    misiek wrote:
> [...]
    > W uzasadnieniu totalne zmiazdzenie koncepcji mierzenia "na oko" i
    > stwierdzenie, ze brak dowodow na to, iz stalem nieprzepisowo...

    no i w tym momencie pani sędzia powinna przygotować odpowiedni wniosek do
    prokuratury o ściganie panów straszników.

    myślisz o jakimś pozwie cywilnym o odszkodowanie za straty jakie poniosłeś w
    wyniku nieprawnego działania stażnikó miejskich?

  • 15. Data: 2013-04-14 19:23:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    misiek wrote:
    > Użytkownik "Agent 23908" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe co na to Ministra Mucha :) LOL

    bzyka..... się ;-)

  • 16. Data: 2013-04-15 00:24:57
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > no i w tym momencie pani sędzia powinna przygotować odpowiedni wniosek do
    > prokuratury o ściganie panów straszników.

    sam o tym mysle, zreszta ujalem juz to w sprzeciwie do wyroku nakazowego...
    zobaczymy ...

    > myślisz o jakimś pozwie cywilnym o odszkodowanie za straty jakie poniosłeś
    > w wyniku nieprawnego działania stażnikó miejskich?

    bardziej mysle o prokuraturze... srednio mam czas i srednio mi sie chce znou
    latac po sadach... wiesz jak jest.
    chociaz pewnie powinienem... banda debili o twarzach meneli spod budki z
    piwem ... majacych w dupie ludzi i prawo... zenada.

  • 17. Data: 2013-04-15 00:56:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 19:22:29 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > myślisz o jakimś pozwie cywilnym o odszkodowanie za straty jakie poniosłeś w
    > wyniku nieprawnego działania stażnikó miejskich?

    Ale myślisz że to coś da?
    Strażnicy działali w oparciu o posiadane kompetencje i w obrębie prawa.
    To że nie mieli racji to inna sprawa, ale raczej żeby ich za to skubnąć to
    będzie chyba raczej niemożliwe.

  • 18. Data: 2013-04-15 03:46:07
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 00:56:51 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

> [...]
    >
    > To że nie mieli racji to inna sprawa, ale raczej żeby ich za to skubnąć to

    Chyba się mylisz. Żeby wydać urzędową opinię że jakaś odległość jest dobra albo nie
    dobra to należy używać miarki posiadającej legalizację urzędu miar. jak by mieli
    miarkę bez legalizacji to jak by napisali że stał za blisko o 3 metry a ie o 10
    centymetrów to by działali nielegalnie. Niejeden sklep się przejechał bo miał wagę
    która dobrze ważyła a nie miała legalizacji. Na dobrą sprawę mógłbym do swojego
    licznika elektrycznego przywalić dowolny magnes żeby go wyhamować. Legalizacja minęła
    w nim kilka lat temu. I zgodnie z przepisami nie może służyć do rozliczeń pomiędzy
    mną a tym co dostarcza prąd. Jak zaczną robić zdjęcia i liczyć prędkość średnią żeby
    wystawiać mandaty to najprostsze będzie poproszenie o legalizację zegara. Sygnał
    czasu na pewno biorą z systemu GPS i oczami wyobraźni widzę jak im Amerykanie dadzą
    do legalizacji satelity.

  • 19. Data: 2013-04-15 17:16:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl>

    > bardziej mysle o prokuraturze... srednio mam czas i srednio mi sie chce
    > znou latac po sadach... wiesz jak jest.

    To przecież prokurator nic nie zrobi a Ty i tak będziesz chodził na
    przesłuchania. Taki system

  • 20. Data: 2013-04-15 18:41:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Ale myślisz że to coś da?
    > Strażnicy działali w oparciu o posiadane kompetencje i w obrębie
    > prawa. To że nie mieli racji to inna sprawa, ale raczej żeby ich za
    > to skubnąć to będzie chyba raczej niemożliwe.

    znaczy co jak w oparciu o posiadane kompetencje wytnę ci wątrobę to też nic
    mi nie bezie można zrobić?

    Przepraszam bardzo ale to co zrobili było popisem braku komptenecji