  • 11. Data: 2011-07-05 00:59:01
    Temat: Re: no to kolejna zagadka
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Czaja

    > 13,6V to prąd ładowania? może alternator nie wyrabia, z tego co pamiętam
    > podczas pomiaru w Astrze z włączonymi światłami, ogrzewaniem szyby,
    > nadmuchem i czym tylko się dało miernik wskazywał coś koło 14,3V

    W nowszych autach tak bywa, przypuszczam, że po prostu ładują kiedy
    uznają to za konieczne, a w innych przypadkach nie marnują mocy.

  • 12. Data: 2011-07-05 01:28:27
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.
    >
    > Wtedy na HD było "Increased battery discharge". To inny błąd.
    >
    > Wtedy wymienili:
    > - ten cwany kabelek '-' z IDS'em,
    > - sterownik dostępu komfortowego,
    > - klamkę od lewych drzwi drzwi z anteną dostępu komfortowego,
    > - sterownik silnika !!!
    > - do tego "przefleszowali" wszystko, co się tylko dało.
    >
    > Akumulatora nie wymieniłem u nich, bo jak powiedzieli, że
    > akumulator BeeMWu kosztuje 1200 PLN netto i do tego trzeba
    > go "zaprogramować" to stwierdziłem, że chyba coś jest nie
> [...]

    Sam sobie odpowiedziałeś. :)
    Nowy akumulator nie został skalibrowany i według elektroniki, która myśli,
    że ma oryginalny akumulator, ten nowy za szybko się samorozładowywuje.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2011-07-05 07:38:13
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-05 00:56, to pisze:
    > begin megrims

    > Może Ci coś wpieprza bez przerwy prąd, np. alarm, audio czy jakiś inny,
    > popsuty gadżet?

    Jak wpieprza prąd bez przerwy, to jest inny komunikat:
    Increased battery discharge. Ale srał pies.
    Pojadę do jakiegoś poleconego fachury od tej marki
    i zobaczymy co to się okaże.

  • 14. Data: 2011-07-05 07:53:26
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > 13,6V to prąd ładowania?
    Raczej napiecie podczas ladowania na aku....troche malo.
    Sprawdzilbym alternalor, moze nie wydala lub ma uszkodzony uklad wzbudzenia.

  • 15. Data: 2011-07-05 08:57:12
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Pacjent to E60 koszmarnie naćpany modułami.
    >
    > Po trasie (10-12 godzin jazdy) na następny dzień
    > mam na szybie komunikat:
    > "High rate of battery discharge".
    >
    > Jakiś pomysł co to może być?

    Ja bym zmierzył prąd pobierany w czasie gdy auto stoi bo może coś (np. lamka
    w bagażniku) pobiera prąd.

  • 16. Data: 2011-07-05 09:05:48
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-07-04 16:33, megrims pisze:
    > Pacjent to E60 koszmarnie naćpany modułami.

    Ja bym pojechał do ASO, ale nie w kraju :) Tylko na zachód, tam
    przynajmniej dobre rabaty samą gadką można uzyskać.

  • 17. Data: 2011-07-05 09:13:00
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" <> napisał w wiadomości ...

    > Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.

    nie wiem skąd jesteś i jak daleko masz do DE
    ale odżałuj dzień czy dwa i jedź do jakiegoś dużego ASO np. w Berlinie
    a zrobią ci w dzień to czego polskie ASO nie potrafiło w 2 miesiące...

    Suma summarum wyjdzie cię to lepiej a licząc nerwy pewnie też taniej :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 18. Data: 2011-07-05 09:14:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości

    >W nowszych autach tak bywa, przypuszczam, że po prostu ładują kiedy
    >uznają to za konieczne, a w innych przypadkach nie marnują mocy.

    tu chyba nawet nie o moc chodzi, bo do 14.5 jest niewielka, co
    gazowanie aku .. czyzby oryginalny byl zelowy ?

    No i te 13.6V to jakby ciut za malo, mowilo sie 13.8 ... zaczalbym od
    sprawdzenia miernika.

    J.

  • 19. Data: 2011-07-05 09:19:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:iutias$gi1$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Nowy akumulator nie został skalibrowany i według elektroniki, która myśli,
    > że ma oryginalny akumulator, ten nowy za szybko się samorozładowywuje.

    Jeszcze jedno. Czy oryginalnie nie był tam akumulator żelowy?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2011-07-05 09:24:25
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-05 07:38, megrims pisze:

    > Jak wpieprza prąd bez przerwy, to jest inny komunikat:
    > Increased battery discharge. Ale srał pies.
    > Pojadę do jakiegoś poleconego fachury od tej marki
    > i zobaczymy co to się okaże.

    Wczoraj 2 godziny ładowałem aku. Pokazywał, że źre 12A.
    Ładowarka oczywiście chińska.
    Przejechałem ponad 300km z POZ do DC i rano co?
    Ledwo zakręcił i ERROR.
    Jak uda mi się wrócić do domu tym autem, to całą noc
    będę go ładował.