  • 31. Data: 2010-09-24 08:18:46
    Temat: Re: no i zdzwoniłem się z motocyklistš...
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    marko1a pisze:
    > Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > Śmiem jeszcze twierdzić że jadący samochodem aby skręcić w lewo zachował
    > się jakby jechał składem 30tonowym i zamiast zbliżyć się maksymalnie do
    > osi jezdni zjechał na prawą stronę albo wogóle ze środka pasa bez
    > zbliżania się do osi zaczął skręcać w lewo co dało sporo miejsca
    > motocykliście do wewntualnego ominięcia.

    ...i jasnowidz

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 32. Data: 2010-09-24 08:23:21
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ...i jasnowidz

    Zdobyłem nową profesję :)

    Marek

  • 33. Data: 2010-09-24 08:26:10
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > na prawde poczytaj PoRD i skoncz pierdolic. zatrzymac się przy ciągłej...
    > masz bardziej rozbudowana wyobraźnie, niż gość od BMW

    A może mu auto samo zaczęło stawać bo się zepsuło?
    Obecność lini ciągłej na środku drogi nie oznacza że nie mozna zjechać na
    pobocze, chyba że pobocze oznaczone jest ciągłą lub jest to na zakręcie
    drogi.

    Marek

  • 34. Data: 2010-09-24 08:28:48
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > o omijaniu też poczytaj.

    Niby co? Motocyklista widząc że gościu w aucie się zatrzymał ominął go. Masz
    jakiś problem ze zrozumieniem?

    Marek

  • 35. Data: 2010-09-24 08:30:59
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "marko1a"

    Lewe???

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 36. Data: 2010-09-24 08:31:16
    Temat: Re: no i zdzwoniłem się z motocyklistą...
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > zjazd na posesję, nie jest skrzyżowaniem. zjazd na stację, nie jest
    > skrzyżowaniem.

    na stację wjeżdza się z drogi podporządkowanej na którą zjeżdza się z drogi
    z pierwszeństwem na której byłem

  • 37. Data: 2010-09-24 08:33:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    marko1a pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A może mu auto samo zaczęło stawać bo się zepsuło?

    a może poszli do lasu....

    > Obecność lini ciągłej na środku drogi nie oznacza że nie mozna zjechać
    > na pobocze, chyba że pobocze oznaczone jest ciągłą lub jest to na
    > zakręcie drogi.

    lub jest to wiadukt, most, tory kolejowe... krw. jasnowidz z Ciebie, ze
    ja pierdole. wymysl jeszcze kilka warunków brzegowych i pogrążaj się
    bardziej.

  • 38. Data: 2010-09-24 08:35:27
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    marko1a pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Niby co? Motocyklista widząc że gościu w aucie się zatrzymał ominął go.
    > Masz jakiś problem ze zrozumieniem?

    ja? "...zwolniłeś przed skrętem do niewielkiej prędkości". to ja mam
    problem ze zrozumieniem? przeciez to TY napisałeś.

  • 39. Data: 2010-09-24 08:36:02
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Michał Gut pisze:

    > na stację wjeżdza się z drogi podporządkowanej na którą zjeżdza się z
    > drogi z pierwszeństwem na której byłem

    a no widzisz.

  • 40. Data: 2010-09-24 08:37:01
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Sep 2010 10:04:24 +0200, "marko1a" <m...@l...de>
    wrote:

    >Jeżeli widzę zwalniający pojazd, a na drodze jest podwójna ciągła to
    >pierwsze co mam na myśłi "facet zatrzymuje się bo musi na siusiu"

    No i dobrze masz na mysli. Teraz pomysl ze jesli stoi stacja benzynowa
    to on na nia pojedzie oddac mocz, a nie wyleje sie na srodku ulicy.
    Stad przypuszczenie ze moze skrecic w lewo.
    BTW niedawno jechalem sobie i zobaczylem w krzakach w przydroznym
    rowie stado sarenek. Zwolnilem co wykorzystal jakis samochod i mnie
    wyprzedzil. Sarenki oczywiscie wybiegly przed samochod, ale jakos
    udalo sie gosciowi je ominac (fuks).
    Uwierz, bardzo rzadko ludzie zwalniaja bez powodu. A jesli nie
    rozumiesz dlaczego ktos zwalnia, to poczekaj az zrozumiesz/sytuacja
    sie wyklaruje. Bo w przeciwnym wypadku mozesz sie glupio rozwalic.
    I nie wazne co powie sad, policjant czy kochanka. To Ciebie bedzie
    bolec.

    pozdr
    newrom
    --