eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleniezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........ › Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
    From: Solo <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o
    drucie........
    Date: Wed, 11 Mar 2009 18:30:30 +0100

    lesor pisze:

    > Zacytuje pana z autokomisu:
    > "- a czy pan chce sprzedac czy sobie u nas poparkowac?" /pol roku
    > parkowalem/
    >
    > jesli z 2003 to sprzedawalne jest z licznikiem 13-15 tys km.

    Ale czy uważacie, że cos takiego jest nieralne?
    Kiedys sam też przeliczałem, że na rok samochód średnio przejedzie ok
    20-30tys, motocykl 6-10tys czyli by wychodziło że moto z 2003 roku
    powinno mieć przejechane ok 40 tys.
    Ale są rózni ludzie i w różny sposób użytkują swoje motocykle, a
    szczególnie ludzie zapracowani, którzy jak raz w miesiącu wyciągną moto
    z garażu to już wielki sukces.
    Ja mam R1 własnie z 2003 roku (i tu was nie zaskocze) ma przejechane
    15200km, tyle że w sezonie 2008 nakreciłem niebotyczne 1400 km z czego w
    1 weekend majowy 1200, a pozostałe 200km przez kolejne miesiące całego
    sezonu.
    Kiedyś miałem ZZR i kręciłem po 9tys na sezon ale jak widać z roku na
    rok liczba km spada, a w takim trendzie za rok może nakręce 500km.

    Stan faktyczyn odpowiada przebiegowi ale gdy bede chciał go sprzedać i
    klient mi bedzie wciskał, ze licznik jest kręcony bo tak mało ma km to
    przepraszam ale nie bede miał z nim o czym rozmawiać.

    Tak czy siak ludzie lubią się sami okłamywać - mimo iż wiedząc, że stan
    moto odpowiada przebiegowi 50tys, a na liczniku 20kkm to zawsze będą
    sobie wmawiać, że zrobili dobry zakup bo moto ma taki mały przebieg.

    Solo R1