  • 11. Data: 2012-03-06 16:09:58
    Temat: Re: nie można wejść do BIOS-U
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 5 Mar, 13:17, Animka <t...@w...pl> wrote:

    > Do mojego BIOS-u wchodzi się przez F10. Zresztą na pulpicie podczas
    > uruchamiania systemu jest informacja.
    >
    > --
    > animka

    To zależy od konkretnego modelu Płyt. Ale najczęstszym standardem jest
    (chyba?) klawisz: DEL.
    A ASROCK sobie wymyślił, że u nich będzie F2 i już, a Producent Twojej
    płyty uznał F10 za właściwe rozwiązanie.
    Ps. ja bym raczej napisał, że informacja jest na monitorze a nie na
    pulpicie. Pulpit to mamy np. w windowsie ;)

  • 12. Data: 2012-03-06 16:27:18
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Wielkie dzięki JoteR, działa Twoja metoda. Tyle, że bardzo szybko komp
    > od uruchomienia przechodzi do startu Windowsa (a spowolnić się w BIOS-
    > ie tego nie da), chyba że coś przeoczyłem.
    > Na kilka prób w końcu zdążyłem wcisnąć "wymagane" klawisze by wejść do
    > BIOS-a zanim windows zaczął się ładować.

    Dawno, dawno temu, za siedmioma gorami, za siedmioma rzekami,
    kiedy Ksiaze nie wiedzial jak dostac sie do Twierdzy BIOSu od razu
    po wlaczeniu komputera nap... udezal do upadlego w "escape".
    Albowiem stara madrosc ludowa glosi, iz przepelnienie bufora klawiszy
    na starcie wiekszosc BIOS'ow interpretuje jako zwarcie czy inny blad
    klawiszy i reaguje grzecznym "press F1 to continue or cośtam to enter
    setup..."

    Aczkolwiek uczciwie przyznaje, ze nie mialem potrzeby sprawdzac tego
    na niczym wspolczesnym ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Kiedys remontowalem laptopka, bodajze jakis Compaq z epoki 486, do
    BIOSu ktorego dostawalo sie jakas dwuklawiszowa kombinacja wciskana
    podczas sekundy w trakcie ktorej na lewej stronie ekranu wyswietlal sie _
    (podkreslnik). Nie mam pojecia co za dewiant to wymyslil... :/

  • 13. Data: 2012-03-06 20:24:12
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-06 17:09, Jan pisze:

> [...]
    > Ps. ja bym raczej napisał, że informacja jest na monitorze a nie na
    > pulpicie. Pulpit to mamy np. w windowsie ;)

    OK

    --
    animka