  • 121. Data: 2009-09-02 23:07:44
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jasio pisze:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,69679
    09,Sprzedaja_zestawy_do____wyludzania_ubezpieczen.ht
    ml

    > "Mam do zaoferowania komplet uszkodzonych części od motocykla Honda
    > CBR1000rr. (...) dorzucę jeszcze kilka połamanych plastików, w kolorze
    > czerwonym lub niebieskim do wyboru, tak żeby wszystko wyglądało
    > wiarygodnie"
    >
    > Reszta pod linkiem.

    Sławni jesteście:
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Wziac-za-pysk-i-wpr
    owadzic-lib,2,ID390443067,n

    Nawet JKM się z Was nabija (tzn. z niektórych) :)

  • 122. Data: 2009-09-03 05:01:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co Ty pieprzysz?

    to moze ty ochlon troche, to co ci kaza placic, to nie tylko skladka
    emerytalna, ale rowniez zdrowotna, wiec idzie na nfz czyli bierzace twoje
    leczenie, a to twierdzenie ze twoje skladki nie maja nic do twojej
    "emerytury" tez jest trzecim rodzajem prawdy, bo chocby czesc z tych skladek
    idzie na 2 filar, do "prywaciarza" i to juz jest jak najbardziej twoje, wiec
    zanim zaczniesz siac niezdrowa propagande, zastanow sie czy aby napewno
    wiesz co piszesz

    > No i co z tego wynika?

    to co juz pisalem, ze likwidacja obowiazkowych ubezpieczen dla twojego
    portfela praktycznie nic nie zmieni, bo i tak bedziesz placil, tylko
    dobrowolne ubezpieczenia, a kto wie czy nie wieksze, bo i zyski firm
    ubezpieczeniowych sie zapewne zmniejsza

    > I dopóki zgadzamy się na to, aby tak zwane państwo myślało za nas,
    > będziemy się w tej smutności staczać coraz niżej.

    jesli naprawde wierzysz w to, ze masz jakikolwiek wplyw na to co sie dzieje
    tam na samej gorze, to sie zastanawiam, czy ci zazdroscic takiej radosnej
    naiwnosci, czy wspolczuc

    > No z pewnością nie mam tak szerokiego oglądu rzeczywistości jak Ty. Ale
    > wiem, że komornikowi nie zawsze opłaca się skutecznie ścigać płotki. Bo
    > roboty dużo, a kasy mało.

    jesli plotka jest wyplacalna to sie oplaca, bo z plotki latwiej sciagnac,
    wszystko zalezy glownie od wyplacalnosci

    > Ale ja mam w dupie Twoje przypuszczenia. Moim zdaniem może się okazać, że
    > wyjdę na tym lepiej. Udowodnij mi, że tak nie będzie.

    uzasadnij logicznie ze bdzie :)
    ja ciag przyczynowo skutkowy ewentualnego podniesienia skladek ci podalem,
    jesli widzisz w nim jakis logiczny blad, to go wykaz

    > Ale nie lataj po tematach. Ten akapit akurat dotyczył firm ściągających i
    > ich etyki w stosunku do klienta.

    prawnie powiadasz?
    w tym kraju nie mozna prawnie usankcjonowac zwyklym kowalskim dostepu do
    zawodu prawnika, w tym kraju jest zakaz monopolu, a tymczasem w najlepsze
    kwitnie monopol korporacji prawniczej, a ty chcesz prawnie sankcjonowac i
    ograniczac zarobki firmom posredniczacym w uzyskiwaniu ubezpieczen?
    chcesz prawnie ludziom zabronic zawierania umow c.p.?

    piekarzowi tez prawnie nakarzesz za ile ma sprzedawac bulki?

    powtorze, to co robia te firmy to zwykle skur...., ale zgodne z prawem,
    niestety jak napisalem wczesniej, wina lerzy po stronie klientow, bo nie
    czytaja umow ktore podpisuja, tak wiem w jakich warunkach je podpisuja, ale
    sa ofiarami wlasnej pazernosci, glupoty, niwiedzy, naiwnosci, niepotrzebne
    skreslic

  • 123. Data: 2009-09-03 05:10:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nawet JKM się z Was nabija (tzn. z niektórych) :)

    no coz, tendencyjny artykulik popelnic latwo, wlozyc do jednego kociolka oc
    i zus tez, latwo cos zlikwidowac, ale przewidziec skutki tej likwidacji juz
    trudniej, ot chocby wspomniane przezemnie wysokosci ubezpieczen

    inna sprawa jest ilosc dzisiejszych spraw jakies tam roszczenia za
    zdefasonowany nos czy podpalona chate, a inna bedzie ilosc spraw o kolizje
    czy wypadki samochodowe po likwidacji oc, z niego taki sam demagog i
    fantasta jak z kaczynskich

  • 124. Data: 2009-09-03 08:01:22
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > zdefasonowany nos czy podpalona chate, a inna bedzie ilosc spraw o kolizje
    > czy wypadki samochodowe po likwidacji oc, z niego taki sam demagog i

    Ale dobrze, że mamy większość tak światłych i przewidujących obywateli
    jak Ty.

    Dzięki nim wszyscy na wszystko zrzucamy sie do wspólnego wora i jest
    dobrze. A niektórym nawet lepiej.

    Ps. Szkoda, że nie masz modułu sprawdzania pisowni w swoim ołtłuku.

    --
    Jarek Skórski
    Fazer 600 `02

  • 125. Data: 2009-09-03 08:03:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    szerszen pisze:

    > Ale dobrze, że mamy większość tak światłych i przewidujących obywateli jak
    > Ty.

    nie mowie ze jestem swiatly i przewidujacy, ale tez nie pitole bez sensu ze
    likwidacja oc to jest wielkie aiwei i cos to dla normalnego obywatela zmieni
    na lepsze, bo w najlepszym wypadku niczego to nie zmieni, oprocz watpliwej
    satysfakcji ze ta kase moge wydac dobrowolnie, a nie z nakazu

    > Ps. Szkoda, że nie masz modułu sprawdzania pisowni w swoim ołtłuku.

    moze gdybym mial outlooka to bym mial i sprawdzanie pisowni

  • 126. Data: 2009-09-03 12:15:55
    Od: john graciee <p...@g...com>

    On 2 Wrz, 15:48, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > tzn ile? cos sie zmienilo?
    >
    > --
    > Kamil Nowak 'Amil'
    > _motory_ pijadzio i susuki
    > Krakuf

    co znaczy ile? Nie odpowiem Ci ile się zmieniło, dla każdego inaczej,
    więcej lub mniej, ale ostatnio ubezpieczając auto najtańsza oferta
    wyszła mi właśnie w directcie link4. Dla mnie wygodnie przez internet
    i telefon, a w dodatku tanio, malina :)

  • 127. Data: 2009-09-03 12:20:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    john graciee pisze:

> [...]
    > więcej lub mniej, ale ostatnio ubezpieczając auto najtańsza oferta
    > wyszła mi właśnie w directcie link4. Dla mnie wygodnie przez internet

    auto to nie motocykl. a każde TU ma stawkę podstawową i o takową jest
    pytanie. pomiń zniżki i podaj stawkę podstawową. skoro już twierdzisz
    kategorycznie, że jest taniej, to teraz udowodnij to.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 128. Data: 2009-09-03 12:42:28
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    john graciee napisał(a):
    > ale ostatnio ubezpieczając auto

    no to nie wiesz o czym piszesz w takim razie

    pzu jest najtansze

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 129. Data: 2009-09-03 13:12:22
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    gildor pisze:

    > auto to nie motocykl. a każde TU ma stawkę podstawową i o takową jest
    > pytanie. pomiń zniżki i podaj stawkę podstawową. skoro już twierdzisz
    > kategorycznie, że jest taniej, to teraz udowodnij to.

    Na wiosnę w PZU OC+małe NW 90zł (udokumentowane 6-7lat bezszkodowe,
    firma wymaga pełnej dokumentacji a ja nawet nie pamiętałem gdzie bywały
    ub moje samochody). W Link4 przyjmując na wiarę 10 lat bezszkodowe
    wyszło niemal 2x więcej. W innej firmie, gdzie mam samochody bo dobra
    cena, motocykl wyszedł 270zł

  • 130. Data: 2009-09-03 13:16:28
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

> [...]
    > ub moje samochody). W Link4 przyjmując na wiarę 10 lat bezszkodowe
    > wyszło niemal 2x więcej. W innej firmie, gdzie mam samochody bo dobra

    hehe, ja to wiem, ale john graciee twierdzi inaczej :)
    ba, ja nawet CO mam w PZU a AC w Allianz, na motocykl.
    ojtam. miałem. trudno odwyc.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo