eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań › Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Date: Thu, 3 Sep 2009 07:01:02 +0200

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4a9eadcb@news.home.net.pl...

    > Co Ty pieprzysz?

    to moze ty ochlon troche, to co ci kaza placic, to nie tylko skladka
    emerytalna, ale rowniez zdrowotna, wiec idzie na nfz czyli bierzace twoje
    leczenie, a to twierdzenie ze twoje skladki nie maja nic do twojej
    "emerytury" tez jest trzecim rodzajem prawdy, bo chocby czesc z tych skladek
    idzie na 2 filar, do "prywaciarza" i to juz jest jak najbardziej twoje, wiec
    zanim zaczniesz siac niezdrowa propagande, zastanow sie czy aby napewno
    wiesz co piszesz

    > No i co z tego wynika?

    to co juz pisalem, ze likwidacja obowiazkowych ubezpieczen dla twojego
    portfela praktycznie nic nie zmieni, bo i tak bedziesz placil, tylko
    dobrowolne ubezpieczenia, a kto wie czy nie wieksze, bo i zyski firm
    ubezpieczeniowych sie zapewne zmniejsza

    > I dopóki zgadzamy się na to, aby tak zwane państwo myślało za nas,
    > będziemy się w tej smutności staczać coraz niżej.

    jesli naprawde wierzysz w to, ze masz jakikolwiek wplyw na to co sie dzieje
    tam na samej gorze, to sie zastanawiam, czy ci zazdroscic takiej radosnej
    naiwnosci, czy wspolczuc

    > No z pewnością nie mam tak szerokiego oglądu rzeczywistości jak Ty. Ale
    > wiem, że komornikowi nie zawsze opłaca się skutecznie ścigać płotki. Bo
    > roboty dużo, a kasy mało.

    jesli plotka jest wyplacalna to sie oplaca, bo z plotki latwiej sciagnac,
    wszystko zalezy glownie od wyplacalnosci

    > Ale ja mam w dupie Twoje przypuszczenia. Moim zdaniem może się okazać, że
    > wyjdę na tym lepiej. Udowodnij mi, że tak nie będzie.

    uzasadnij logicznie ze bdzie :)
    ja ciag przyczynowo skutkowy ewentualnego podniesienia skladek ci podalem,
    jesli widzisz w nim jakis logiczny blad, to go wykaz

    > Ale nie lataj po tematach. Ten akapit akurat dotyczył firm ściągających i
    > ich etyki w stosunku do klienta.

    prawnie powiadasz?
    w tym kraju nie mozna prawnie usankcjonowac zwyklym kowalskim dostepu do
    zawodu prawnika, w tym kraju jest zakaz monopolu, a tymczasem w najlepsze
    kwitnie monopol korporacji prawniczej, a ty chcesz prawnie sankcjonowac i
    ograniczac zarobki firmom posredniczacym w uzyskiwaniu ubezpieczen?
    chcesz prawnie ludziom zabronic zawierania umow c.p.?

    piekarzowi tez prawnie nakarzesz za ile ma sprzedawac bulki?

    powtorze, to co robia te firmy to zwykle skur...., ale zgodne z prawem,
    niestety jak napisalem wczesniej, wina lerzy po stronie klientow, bo nie
    czytaja umow ktore podpisuja, tak wiem w jakich warunkach je podpisuja, ale
    sa ofiarami wlasnej pazernosci, glupoty, niwiedzy, naiwnosci, niepotrzebne
    skreslic