  • 111. Data: 2009-09-02 12:08:53
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4a9e56d7@news.home.net.pl...
    szerszen pisze:

    > Na jakich przesłankach opierasz swoje stwierdzenie, że patrzę tylko ze
    > strony sprawcy?

    a czy ja pisalem o tobie, czy o tym kogo wziales w "obrone"?

    > Nie było, nie ma i nie będzie nigdy sielanki w której wszyscy mieliby
    > wykupione OC. Teraz też mogą występować podobne problemy.

    pewnie ze nie, ale teraz sa to przypadki jednostkowe i do tego masz
    odpowiedni fundusz, z ktorego pokrywane sa wyplaty w takich przypadkach

    > Tam, to znaczy gdzie??

    tam to znaczy w ubezpieczeniach spolecznych

    > Przymus ubezpieczeń społecznych jest tak samo idiotyczny i patologiczny
    > jak przymus ubezpieczeń OC.

    no nie masz racji w przypadku oc chronione sa prawa poszkodowanego przez
    ciebie, w przypadku ubezpieczen spolecznych, to twoj problem ze nie bedziesz
    sie mial za co leczyc i za co zyc, wiec jesli chodzi o ubezpieczenia
    spoleczne to tez wolalbym aby byly dobrowolne, tylko co wtedy z tymi ktorzy
    nie beda placic, maja umierac na ulicy?

    > A to już moja słodka tajemnica i nikomu nic do tego. Jestem dużym
    > chłopcem i potrafię być odpowiedzialny.

    ty moze i potrafisz, ale ktos inny niekoniecznie, a ja np nie mam zamiaru
    sie przekonywac na wlasnej skorze, kto jest, a kto nie

    > No właśnie. Idzie ze składek. Moich np. A ja wcale nie mam na to ochoty.
    > Mam ochotę zapłacić skladkę bez narzutów.

    ja tez mam ochote na wiele rzeczy, ale mieszkamy obaj w tym smutnym kraju

    > No oczywiście. Bo dopóki nasze państwo trzyma coś takiego jak świadczenia
    > lub fundusz alimentacyjny, to nikomu nie opłaca się ścigać dłużników.
    > Lepiej do pierdla ich wsadzić.

    ty chyba nie masz pojecia o pracy komornika, jemu sie zawsze oplaca, pod
    waruunkiem ze dluznik jest wyplacalny, a z tym mamy powazny problem

    wiec jak wspomnialem, i tak sie bedziesz musial ubezpieczyc i tak, a skoro
    ubezpieczenia beda dobrowolne, to smiem twierdzic, ze mniej ludzi bedzie
    placic, a skoro tak, zyski zmaleja, a skoro tak, skladki sie podniosa

    wiec moze sie okazac, ze wyjdziesz na tym jak zablocki na mydle

    > Skoro prawnie można zmusić ludzi do płacenia za czyjeś szkody, to można
    > też prawnie uregulować działanie takich tworów.

    ale prawnie nie ustanowisz wyplacalnosci wszystkich obywateli i zdies sabaka
    zaryta

  • 112. Data: 2009-09-02 12:11:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Aha, temu panu już podziękujemy.

    a ty co okres masz, ze sie tak obruszyles?
    przeciez tylko potwierdzilem co sam napisales i wyjasnilem ci o co chodzilo

  • 113. Data: 2009-09-02 13:48:31
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    john graciee napisał(a):

    > Dlaczego? W directach jak link4 jest taniej...

    tzn ile? cos sie zmienilo?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 114. Data: 2009-09-02 16:09:35
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 1 Wrz, 15:36, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Tobie też popieprzyły się gradacje przykładów.

    czyli male oszustwo to ok, duze juz mniej? to sie podwojna moralnosc
    nazywa...

    > j.w.
    > pracuje po to żeby żyć.

    pracujesz po to by placic podatki;-)

    auto mam, żeby ułatwić sobie życie.

    no tak jak kiladziesiat km do pracy to mozna rowerem jechac wiec to
    tylko faktycznie ulatwienie zycia

    motocykl -
    > dla luksusu.
    > przemyśl to, zanim znowu zaczniesz smarować durnoty.

    nie nalezysz czasem do jakies bojowki czerwonej? oni tez nie lubia
    ludzi o odmiennym zdaniu ;-)

    > nie kolego, Twój ubezpieczyciel dba o mój majątek. ciągle mowa o OC.

    ubezpieczyciel dba o swoj ineteres przedewszystkim( na prawde taki
    naiwny jestes ? ) Twoj majatek a wlasciwie jego ochrona jestdopier
    ktoryms z kolei priorytetem ?

    pzdr
    krzychut

  • 115. Data: 2009-09-02 16:16:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    krzychut pisze:

    > czyli male oszustwo to ok, duze juz mniej? to sie podwojna moralnosc
    > nazywa...

    nie zrozumiałeś. co ma ZUS do OC? co ma emerytura do odszkodowania?

    > pracujesz po to by placic podatki;-)

    nie, żeby żyć. płacę podatki, żeby nie łazić z łukiem po lesie i nie
    jeździć na ośle po bezdrożach.

    > no tak jak kiladziesiat km do pracy to mozna rowerem jechac wiec to
    > tylko faktycznie ulatwienie zycia

    oczywiście. możesz rowerem, hulajnogą, pociągiem, ikarusem. wolna wola.
    Ty wolisz autem. ja wole autem.

    > motocykl -
    >
    > nie nalezysz czasem do jakies bojowki czerwonej? oni tez nie lubia
    > ludzi o odmiennym zdaniu ;-)

    wytłumacz mi zależność ZUS i OC.

    > ubezpieczyciel dba o swoj ineteres przedewszystkim( na prawde taki
    > naiwny jestes ? )

    bosz... a to nie jest czasem firma komercyjna? weź przestań już
    chrzanić. o czyj majątek ma dbać firma komercyjna?

    > Twoj majatek a wlasciwie jego ochrona jestdopier
    > ktoryms z kolei priorytetem ?

    mnie pytasz którym?
    mi to wisi. mi zapewnia spokój i jest mi obojętne ile oni na tym
    zarabiają. płacę też AC. tu to mnie dopiero łoją. i to za 3 pojazdy!

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 116. Data: 2009-09-02 17:38:51
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > ubezpieczenia spoleczne to tez wolalbym aby byly dobrowolne, tylko co
    > wtedy z tymi ktorzy nie beda placic, maja umierac na ulicy?

    Co Ty pieprzysz? Co mają moje składki do mojej emerytury? Nie oglądaj
    tyle telewizji. To niezdrowe.
    Ktoś bez mojej zgody zabiera moje pieniądze pod pozorem zabezpieczenia
    mojej przyszłości. Tymczasem moje pieniądze są na bieżąco wypłacane
    emerytom.
    Nie wiem co z tymi którzy nie będą płacić. Chyba nie są
    ubezwłasnowolnieni i mają swój rozum. Nie poczuwam się do
    odpowiedzialności za nich.

    > ty moze i potrafisz, ale ktos inny niekoniecznie, a ja np nie mam
    > zamiaru sie przekonywac na wlasnej skorze, kto jest, a kto nie

    No i co z tego wynika?

    > ja tez mam ochote na wiele rzeczy, ale mieszkamy obaj w tym smutnym kraju

    I dopóki zgadzamy się na to, aby tak zwane państwo myślało za nas,
    będziemy się w tej smutności staczać coraz niżej.

    > ty chyba nie masz pojecia o pracy komornika, jemu sie zawsze oplaca, pod
    > waruunkiem ze dluznik jest wyplacalny, a z tym mamy powazny problem

    No z pewnością nie mam tak szerokiego oglądu rzeczywistości jak Ty. Ale
    wiem, że komornikowi nie zawsze opłaca się skutecznie ścigać płotki. Bo
    roboty dużo, a kasy mało.

> [...]
    > podniosa
    >
    > wiec moze sie okazac, ze wyjdziesz na tym jak zablocki na mydle

    Ale ja mam w dupie Twoje przypuszczenia. Moim zdaniem może się okazać,
    że wyjdę na tym lepiej. Udowodnij mi, że tak nie będzie.

    > ale prawnie nie ustanowisz wyplacalnosci wszystkich obywateli i zdies
    > sabaka zaryta

    Ale nie lataj po tematach. Ten akapit akurat dotyczył firm ściągających
    i ich etyki w stosunku do klienta.
    Doskonale zdaję sobie sprawę że do myślenia np. również prawnie
    wszystkich zobligować nie zdołam.

    --
    Jarek Skórski
    Fazer 600 `02

  • 117. Data: 2009-09-02 21:11:10
    Od: saj <z...@g...com>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w
    wiadomościnews:op.uzkzkdbnbkkx24@attitudeadjuste...

    gdyby tak bylo, nie slyszalbys o przypadkach wywozki kobiet do niemiec
    do pracy w burdelu czy tez mialbys pewnie 3/4 mniej zebrzacych rumunek
    z malym dzieckiem na reku na ulicach. jest oplacalne tylko w innych
    branzach niz zbiorka bawelny.

    pzdr,
    saj

  • 118. Data: 2009-09-02 21:32:39
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 02 Sep 2009 23:11:10 +0200, saj <z...@g...com>
    wrote:

    [...]

    > gdyby tak bylo, nie slyszalbys o przypadkach wywozki kobiet do niemiec

    Tak, seksu jak na razie nie załatwi się maszynami. Ta odmiana niewolnictwa
    stanie się nieopłacalna dopiero, kiedy będziemy mieli w pełni funkcjonalne
    seksboty.

    Niestety, nadal nie rozwiązuje to problemu odzyskania kasy od Ziutka bez
    OC,
    raczej jest mało atrakcyjny jako seksualny niewolnik.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 119. Data: 2009-09-02 22:25:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Sep 2009 23:32:39 +0200, osobnik zwany Leszek Karlik
    wystukał:

    > Niestety, nadal nie rozwiązuje to problemu odzyskania kasy od Ziutka bez
    > OC,
    > raczej jest mało atrakcyjny jako seksualny niewolnik.

    a jak on lubi właśnie zapitych Ziutków?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 120. Data: 2009-09-02 22:29:03
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 03 Sep 2009 00:25:00 +0200, masti <g...@t...hell> wrote:

    [...]

    > a jak on lubi właśnie zapitych Ziutków?

    To kupi sobie tanio Ziutka i tyle. Niski popyt, wysoka podaż, niska cena.
    :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik