  • 1. Data: 2014-03-05 21:20:02
    Temat: nie kupujcie czesci w tym sklepie
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    sklep internetowy www.alejasamochodowa.pl to banda złodziei i odradzam
    każdemu jakikolwiek tam zakup. Szmal jest praktycznie nie do odzyskania, a
    towaru na ogół nie ma.

    aygul

  • 2. Data: 2014-03-05 22:52:22
    Temat: Re: nie kupujcie czesci w tym sklepie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości
    > sklep internetowy www.alejasamochodowa.pl to banda złodziei i odradzam
    > każdemu jakikolwiek tam zakup. Szmal jest praktycznie nie do
    > odzyskania, a towaru na ogół nie ma.

    Robiąc przez kilkanaście lat zakupy w sieci trzykrotnie natknąłem się na
    takich kutasów. Gdy nie pomogło nawet zgłoszenie na policję, to zawsze
    okazywało się, że mogą oddać pieniędze, gdy przesłałem wzór pisma, które
    zamierzałem wyslac do Urzędu Skarbowego, w którym uprzejmie
    informowałem, ze firma taka i taka, o numerze konta takim a takim
    prowadzi działalność niezgodną z zadeklarowanym wpisie w ewidencji o
    działalności gospodarczej, a mianowicie piramidę finansową opartą na
    wyłudzaniu pieniędzy pod pozorem sprzedaży. W trzech przypadkach
    pieniądze miałem na koncie w ciągu 48 godzin.
    Na prawdziwych oszustów nie podziała, ale skurwieli kredytujących sobie
    w ten sposób działalność skutecznie motywuje.
    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2014-03-05 23:02:51
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na prawdziwych oszustów nie podziała, ale skurwieli kredytujących sobie w
    > ten sposób działalność skutecznie motywuje.

    Dzięki za pomysł, nie pomyślalem o tym!
    Mogę tego spróbować, koszt żaden, a perspektywa stania na komisariacie pół
    dnia, żeby zgłosić szwindel na 150 zł, jest pewną zaporą.
    Ale... z drugiej strony... teraz to ja już chcę im zrobić kuku, troszkę
    przegięli. Więc pismo wyślę, a na glinę i tak ich zgłoszę. Jakim cudem oni
    w ogóle funkcjonują?

    A.

  • 4. Data: 2014-03-06 06:42:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Ajgul pisze tak:

    > sklep internetowy www.alejasamochodowa.pl to banda złodziei i
    > odradzam każdemu jakikolwiek tam zakup. Szmal jest praktycznie nie
    > do odzyskania, a towaru na ogół nie ma.

    ale co było w paczce? cegły?

    --
    Piter

  • 5. Data: 2014-03-06 07:50:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-03-05 23:02, Ajgul pisze:

    > Mogę tego spróbować, koszt żaden, a perspektywa stania na komisariacie
    > pół dnia, żeby zgłosić szwindel na 150 zł, jest pewną zaporą.

    A to na takie zgłoszenie jest wymóg osobistego stawiennictwa?

  • 7. Data: 2014-03-06 09:48:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ajgul p...@k...uz ...

    > sklep internetowy www.alejasamochodowa.pl to banda złodziei i odradzam
    > każdemu jakikolwiek tam zakup. Szmal jest praktycznie nie do
    > odzyskania, a towaru na ogół nie ma.

    A jakie kroki poczxyniłes aby odzyskać pieniądze?

  • 6. Data: 2014-03-06 09:48:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ajgul p...@k...uz ...

    > Dzięki za pomysł, nie pomyślalem o tym!
    > Mogę tego spróbować, koszt żaden, a perspektywa stania na komisariacie
    > pół dnia, żeby zgłosić szwindel na 150 zł, jest pewną zaporą.

    Dopóki będziesz tak myślał, dopóty tacy sprzedaffffcy beda hulać.
    Całą sprawa rozchodzi sie o to, ze nie walczysz o 150zł, tylko o 150zł plus
    x innych klinetów razy ich kwoty "zakupów".

  • 8. Data: 2014-03-06 09:49:55
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > A to na takie zgłoszenie jest wymóg osobistego stawiennictwa?

    o ile wiem, zgłoszenie przestęstwa polega na zeznaniu, więc jeżeli nawet
    tylko napiszesz pismo, to i tak cię wezwą.

    A.

  • 9. Data: 2014-03-06 09:50:40
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > ale co było w paczce? cegły?

    w ogóle nic nie było, poza mailem, że towaru nie mają.
    Ale przelewik zaakceptowali łaskawie:)

    A.

  • 10. Data: 2014-03-06 10:07:41
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 marca 2014 21:20:02 UTC+1 użytkownik Ajgul napisał:
    > sklep internetowy www.alejasamochodowa.pl to banda złodziei i odradzam

    Widze, ze to standardowe ich zagranie, anulowac zamowienie i nie oddac pieniedzy:
    http://www.opineo.pl/opinie/alejasamochodowa-pl

    Kekacz