    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nie kupujcie czesci w tym sklepie
    Date: Wed, 5 Mar 2014 22:52:22 +0100

    Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości
    news:lf80ok$dm3$1@speranza.aioe.org...
    > sklep internetowy www.alejasamochodowa.pl to banda złodziei i odradzam
    > każdemu jakikolwiek tam zakup. Szmal jest praktycznie nie do
    > odzyskania, a towaru na ogół nie ma.

    Robiąc przez kilkanaście lat zakupy w sieci trzykrotnie natknąłem się na
    takich kutasów. Gdy nie pomogło nawet zgłoszenie na policję, to zawsze
    okazywało się, że mogą oddać pieniędze, gdy przesłałem wzór pisma, które
    zamierzałem wyslac do Urzędu Skarbowego, w którym uprzejmie
    informowałem, ze firma taka i taka, o numerze konta takim a takim
    prowadzi działalność niezgodną z zadeklarowanym wpisie w ewidencji o
    działalności gospodarczej, a mianowicie piramidę finansową opartą na
    wyłudzaniu pieniędzy pod pozorem sprzedaży. W trzech przypadkach
    pieniądze miałem na koncie w ciągu 48 godzin.
    Na prawdziwych oszustów nie podziała, ale skurwieli kredytujących sobie
    w ten sposób działalność skutecznie motywuje.
    --
    Yogi(n)