  • 171. Data: 2011-01-11 19:56:48
    Temat: Re: Test porównawczy j?zyków programowania
    Od: Lemoniada <g...@o...pl>

    On Jan 11, 6:50 pm, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Poinformowalem z okazji dialogo wywolanego uwagami kolegi "fyi" czy
    > jakos tak w sprawie uzywanego ejzyka. Wsadzilem wowczas 3 osobnikow do
    > KF, o czym ich poinformowalem.
    Nie trzech osobnikow bo kinbote, fir, slamazar i pare innych to rozne
    jaznie tego samego osobnika. Nie widzialem, bo watki z firem mam
    kilowane z podwatkami, niestety czasami wyplywaja.

    Moge poznac powod?

    Poza tym swoje "zadanko" opublikowal Kolega 16 stycznia o 0:03,
    odpowiedz wyslalem tego samego dnia o 22:00. Do KF mnie Kolega wrzucil
    podbno 30. A wiec przez 14 dni nie ustosunkowal sie do odpowiedzi.

    > Nei wiem czy bedzie w stanie. Wiem ze bez Teorii Pola nie bedzie w
    > stanie.
    "Wie" Kolega na takiej samej zasadzie jak koncerny "wiedza", ze ich
    DRM projektowali fachowcy z certyfikatami, wiec nie zlamie ich w swoim
    domu zaden student-samouk. Takie DRMy wytrzymuja zazwyczaj jeden...dwa
    dni.

    Jestem przekonany, ze max kilka osob bedzie w stanie. I to tych osob,
    ktore bylyby w stanie to zorobic bez tego przedmiotu a z dobra ksiazka
    do niego. Reszta uczyla sie schematow i rozwiazywania zadan a nie
    ROZUMIENIA.

    Btw: Znam osobę, ktora teorii pola nie miala, a zaprojktowane i
    wykonane przez nia uklady bluetooth jakos nic sobie z tego nie robia i
    dzialaja. IPhone projektowali za to najlepsi specjalisci a problemy z
    zasiegiem staly sie legendarne. - ot 2 rozne jednostkowe przypadki.

    > jak zas idzie "uzywanei specjalnego oprogramwoania".... Gdy uczylem
    > Teorii Obwodow na pewnym uniwersytecie, uzywano tam wlasnie
    > "specjalnego oprogramowania" zamiast uczyc studentow prawa Ohma. W
    > celach eksperymentalnych wprowadzilem blad do tego programu, w efekcie
    > czego prosty dzielnik napiecia zlozony z dwoch szeregowo polaczanych
    > rezystorow i baterii generowal na wyjsciu napiecie WIEKSZE niz
    > baterii. Na 300 osob cos z 5 zauwazylo ze cos jest nei w porzadku.
    A na jakiem etapie byli ci studenci? Mieli dosc czasu, zeby sie
    nauczyc jakie wyniki sa spodziewane? czy to byl ich pierwszy
    kontakt(co sugeruje dzielnik rezystorowy)?

    > Zeby korzystac ze wsparcia komputerowego, tzreba NAJPIERW wiedziec
    > dokladnei so sie robi. Bo komputer to tylko liczydlo. Ktore jest tak
    > madre jak madry jest jego uzytkownik. Albo tak glupi

    Ale to nie znaczy, ze trzeba ta szczegolowa wiedze poznac na
    stosunkowo ogolnym kierunku studiow.Jak bedzie potrzebne to materialu
    z semestru studiow mozna sie NAUCZYC (a nie zakuc) w 3-4 tygodnie.

  • 172. Data: 2011-01-11 19:57:26
    Od: Lemoniada <g...@o...pl>

    On Jan 11, 6:52 pm, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Panei Kolego,
    Panie Kolego, chcesz pan dyskutowac to wyjmij mnie z KF. Nie będę
    dalej uzywał zapasowego konta.

    > prosze nei opowiadac dyrdymalow.
    Popieram. Prosze nie opowiadac dyrdymalow:
    http://www.nordicsemi.no/files/Product/white_paper/P
    CB-quarterwave-2_4GHz-monopole-jan05.pdf

    Zanim student będzie projektował systemy dużej mocy i wysokiej
    częstotliwości zdobędzie coś co się nazywa doświadczeniem praktycznym,
    teorię w koniecznym wymiarze pozna przy okazji.

  • 173. Data: 2011-01-11 22:01:54
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: lolo <n...@n...com>

    > Znam pralke zniszczona przez 'zaprogramowanie' zbyt dużej ilosci proszku
    > do firanek.
    >
    > Inna sprawa, producent plyte z elektronika dal tak, ze piana wczesniej
    > czy pozniej musi się na to wylac.
    >
    > Na jednej plycie 220v i chipy. To tak a propos profesjonalizmu i szkolen :(

    marka?

  • 174. Data: 2011-01-11 23:23:27
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-01-11, Wit Jakuczun <w...@g...com> wrote:
    > Ja nie przeczę, że to co przytoczyłeś to brednia. Ale każdemu może się
    > zdarzyć. Jednak lista publikacji skłania mnie to stwierdzenia, że to po
    > prostu błąd a nie niedouczenie.

    Ja stawiam że niedouczenie o działaniu systemu operacyjnego
    i kompilatora pod nim. Kod skompilowany w Polsce i w Anglii miałyby się
    istotnie różnić? Że co?

    Inna sprawa że programowanie nie jest "main field" tego pana, w związku
    z czym można mu wybaczyć nieznajomość tej dziedziny. Nie każda
    publikacja doktora od razu jest mądra i pozbawiona błędów (zwłaszcza
    jeśli dotyczy innej niż jego dziedzina).

    > Wykład nic nie mówi o jakości wykładowcy jako programisty.

    No trochę jednak mówi. Gościu który nie odróżnia kodu narodowego
    (whatever that means, ale najwyraźniej jest uzależnione od lokalizacji
    komputera) i naturalnego kodu maszyny (i386, Windows PE) raczej nie
    będzie rozumiał różnicy między drzewem binarnym i stogiem.

    Ale znowu, głównym zajęciem doktora, który jest tu obmawiany, nie jest
    szeroko zakrojone programowanie, tylko analiza numeryczna.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 175. Data: 2011-01-11 23:48:56
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 11/01/2011 19:56, Lemoniada wrote:

> [...]
    > DRM projektowali fachowcy z certyfikatami, wiec nie zlamie ich w swoim
    > domu zaden student-samouk. Takie DRMy wytrzymuja zazwyczaj jeden...dwa

    Istnieją jakieś certyfikaty z DRM? Czy może uważasz, że nie istnieją,
    ale "koncerny" uważają, że istnieją i że zatrudniani przez nie fachowcy
    je mają? I źródłem tej informacji jest coś, na co namiary możesz podać,
    czy prywatne rozmowy przy piwie z kierownictwem owych "koncernów"?

  • 176. Data: 2011-01-11 23:51:09
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 11/01/2011 18:24, Jędrzej Dudkiewicz wrote:

    > Z tym znaniem C++ to akurat wypada się zgodzić, to stwierdzenie
    > pojawiało się na grupach o C++ wielokrotnie, i czasami padało ze strony
    > ludzi, którzy C++ znają bardzo dobrze.

    Tzn. który fragment znają bardzo dobrze?

  • 177. Data: 2011-01-12 00:00:35
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>

    On 01/12/2011 12:51 AM, Andrzej Jarzabek wrote:

    > Tzn. który fragment znają bardzo dobrze?

    Wszystkie bardzo dobrze, a niektóre w całości, w przeciwieństwie od
    większości, która zna gorzej. Może być? Widzę, do czego się
    przyczepiłeś, ale mnie to nie bawi. Może taka godzina.

    JD

  • 178. Data: 2011-01-12 00:05:39
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 11/01/2011 19:26, Michoo wrote:

    > Bo panowie Wright to byli wszechstronnie wykształceni jeżeli chodzi o
    > budowę samolotów.

    Bo nie ma wielkiej różnicy między samolotem, który przewozi setki osób
    na wysokości kilometrów i odległości tysięcy kilometrów, a samolotem
    który przelatuje tuż nad ziemią odległość kilkudziesięciu metrów.

    I skoro się nie da wyeliminować wypadków zupełnie, to już nie ma
    większego znaczenia, czy samolot ma szansę rozbicia się w trakcie danego
    lotu jak jeden do kilku milionów, czy 50%.

    > Nie mówiąc o tym, że było kilka katastrof samolotów spowodowanych
    > błędami konstrukcyjnymi jak np puszczenie kabli podstawowych i
    > zapasowych jedną rynną.

    Było kilka katastrof na ile lotów samolotów zaprojketowanych przez
    certyfikowanych inżynierów? Powiedzmy w ciągu ostatnich 25 lat?

  • 179. Data: 2011-01-12 00:35:19
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Tue, 11 Jan 2011 19:24:51 +0100, Jędrzej Dudkiewicz
    <j...@n...com> wrote:

    >Z tym znaniem C++ to akurat wypada się zgodzić, to stwierdzenie
    >pojawiało się na grupach o C++ wielokrotnie, i czasami padało ze strony
    >ludzi, którzy C++ znają bardzo dobrze.

    he, he.... ale mnie Kolega usmial...

    JEzeli to zdanei pada na grupie C++, to swiadczy to o pozimie
    towarzystwa ktore sei tam produkuje. pewnie wszyscy bez edulacji ale
    za to z predyspozycjami

    A.L.

  • 180. Data: 2011-01-12 00:51:49
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 12/01/2011 00:35, A.L. wrote:

    > he, he.... ale mnie Kolega usmial...
    >
    > JEzeli to zdanei pada na grupie C++, to swiadczy to o pozimie
    > towarzystwa ktore sei tam produkuje. pewnie wszyscy bez edulacji ale
    > za to z predyspozycjami

    A jak świadczy powyższe zdanie Kolegi Dudkiewicza o towarzystwie, które
    się produkuje na pl.comp.programming? :)