  • 1. Data: 2014-02-11 15:17:33
    Temat: Brak dźwięku po zmianie karty graficznej
    Od: "Andrzej" <A...@d...pl>

    Musiałem zmienić zepsutą kartę graficzną
    RADEON 9600 Pro Sapphire
    na pożyczoną kartę ASUS AH 3450.
    Od momentu tej zmiany mam nadal dźwięk
    przy oglądaniu TV (mam kartę AverTV),
    natomiast brak głosu przy oglądaniu Internetu
    oraz przy odtwarzaniu plików dźwiękowych
    przy pomocy np. VLC Media Player-a.
    Niczego poza kartą graficzną nie zmieniałem.
    Różnica w instalacji między tymi kartami polegała
    tylko na tym, że ta włożona potrzebuje zasilania,
    które podłączyłem.

    Co sprawdzić, co zmienić?

    Tę pożyczoną kartę mógłbym nawet przez dłuższy czas
    używać, więc zależy mi na rozwiązaniu tego problemu.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2014-02-11 15:43:24
    Temat: Re: Brak dźwięku po zmianie karty graficznej
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 11 Feb 2014 15:17:33 +0100, Andrzej napisał(a):

> [...]
    > przy oglądaniu TV (mam kartę AverTV),
    > natomiast brak głosu przy oglądaniu Internetu
    > oraz przy odtwarzaniu plików dźwiękowych

    Chyba HD3450 miała już audio po HDMI/DVI. Pewnie ustawiła się jako domyślna
    i trzeba przełączyć w ustawieniach audio.

  • 3. Data: 2014-02-11 15:50:20
    Od: "Andrzej" <A...@d...pl>

    > Chyba HD3450 miała już audio po HDMI/DVI. Pewnie ustawiła się jako
    > domyślna
    > i trzeba przełączyć w ustawieniach audio.

    A gdzi i jak to trzeba sprawdzić/przełączyć?
    Właśnie sobie przypomniałem, że już po zmianie karty
    używałem Skype'a, czyli dźwięk był.
    Samo się przestawiło?

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 4. Data: 2014-02-11 15:53:15
    Od: "Andrzej" <A...@d...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <A...@d...pl> napisał w wiadomości

    > A gdzi i jak to trzeba sprawdzić/przełączyć?
    > Właśnie sobie przypomniałem, że już po zmianie karty
    > używałem Skype'a, czyli dźwięk był.
    > Samo się przestawiło?

    Sprawdziłem. W Skype'ie dźwięk jest. Nie wiem z czego
    korzysta Skype, ale dźwięku w Internecie i VLC nie ma.

    Andrzej

  • 5. Data: 2014-02-11 15:55:25
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-02-11 15:50, Andrzej pisze:

    > A gdzi i jak to trzeba sprawdzić/przełączyć?
    > Właśnie sobie przypomniałem, że już po zmianie karty
    > używałem Skype'a, czyli dźwięk był.
    > Samo się przestawiło?

    Skype jak ma ustawione źródło dźwięku, to już go nie zmienia, mimo
    zmiany domyślnego

    Gdzie przestawić? http://bit.ly/1fd2GyL

  • 6. Data: 2014-02-11 16:00:07
    Od: "Andrzej" <A...@d...pl>

    Bardzo przepraszam. Już jest OK. W Dźwięki i urządzenia audio
    w zakładce Audio jako urządzenie domyślne ustawiło się
    ATI HD Audio rear output, a było i powinno być SoundMAX
    Audio rear output.

    Dziękuję za odpowiedzi.
    Andrzej