  • 1. Data: 2010-03-26 06:59:54
    Temat: netbooki
    Od: "amstav" <w...@o...pl>

    Jakiego netbooka byscie polecili, zeby byl szybszy niz Samsung N150
    i mial ekran typu glare ... dzieki za rady w stylu kup notebooka ...

  • 2. Data: 2010-03-26 12:22:02
    Temat: Re: netbooki
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-03-26 07:59, amstav pisze:
    > Jakiego netbooka byscie polecili, zeby byl szybszy niz Samsung N150
    > i mial ekran typu glare ... dzieki za rady w stylu kup notebooka ...

    Wszystkie netbooki oparte są na tej samej platformie (w pewnym
    uproszczeniu) - ten sam procesor, ta sama ilośc pamięci, ten sam dysk.

    Jesli platforma jest unowoczesniana to dotyczy to wszystkich netbooków w
    danym czasie - czyli w penym uproszczeniu jesli samsung n150 jest zbyt
    wolny to wszystkie netbooki na tym samym procesorze są tak samo wolne
    (róznice w wydajności minimalne) - szukaj czegoś co ma mocniejszy procesor

  • 3. Data: 2010-03-26 15:31:33
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Fri, 26 Mar 2010 07:59:54 +0100, amstav napisał(a):

    > Jakiego netbooka byscie polecili, zeby byl szybszy niz Samsung N150
    > i mial ekran typu glare ... dzieki za rady w stylu kup notebooka ...

    http://pclab.pl/news41428.html
    :)
    --
    Marcin

  • 4. Data: 2010-03-26 17:25:47
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.03.26 13:22, ApanasBudriszko pisze:
    > Wszystkie netbooki oparte są na tej samej platformie (w pewnym
    > uproszczeniu) - ten sam procesor, ta sama ilośc pamięci, ten sam dysk.

    Są netbooki na Celeronach.

    A ostatnio pojawiły się na AMD Athlon Neo, np. w Lenovo ThinkPad X100e.

    --
    Mar

  • 5. Data: 2010-03-26 23:40:36
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** ApanasBudriszko <c...@g...pl> wrote:

    > Wszystkie netbooki oparte są na tej samej platformie (w pewnym uproszczeniu)
    > - ten sam procesor, ta sama ilośc pamięci, ten sam dysk.

    Bzdura.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 6. Data: 2010-03-26 23:43:40
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** amstav <w...@o...pl> wrote:

    > Jakiego netbooka byscie polecili, zeby byl szybszy niz Samsung N150 i mial
    > ekran typu glare ... dzieki za rady w stylu kup notebooka ...

    Względnie najszybszy obecnie NETBOOK jest Asus 1205N (dwurdzeniowy Atom,
    chipset NVidia ION) - miałem go ale zupełnie mi nie podpasował (paździersko
    wykonany, brzydki, glossy co się da - zostają ślady).

    Jeżeli chcesz coś wydajniejszego od netbooka to może uderz w kierunku ULV czyli
    procesory tak z pogranicza netbooków i ultra-portable notebooków. Np. Samsungi
    z serii X.

    Obecnie mam wspomnianego w wątku Lenovo X100E i jestem zadowolony (poza tym, że
    się mocno grzeje no i fatalną baterią - ale tę się da wymienić co zamierzam
    uczynić).

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 7. Data: 2010-03-27 07:41:12
    Od: agart <a...@o...pl>

    On 26 Mar, 07:59, "amstav" <w...@o...pl> wrote:
    > Jakiego netbooka byscie polecili, zeby byl szybszy niz Samsung N150
    > i mial ekran typu glare ... dzieki za rady w stylu kup notebooka ...

    Wydaje mi się że upraszczasz sprawę.
    Jeśli szukasz wydajniejszego rozwiązania
    weź po prostu małego laptopa

  • 8. Data: 2010-03-27 12:18:26
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 2010-03-26 07:59, amstav pisze:
    > Jakiego netbooka byscie polecili, zeby byl szybszy niz Samsung N150
    > i mial ekran typu glare ... dzieki za rady w stylu kup notebooka ...

    Dlaczego?

    Jeżeli szukasz czegoś szybkiego, to *najsensowniejszym* roz-
    wiązaniem jest właśnie kupno małego, lekkiego notebooka.

    Twoje zastrzeżenia przypominają coś w stylu "chcę kupić malu-
    cha do jazdy wyścigowej, za rady w stylu kup ferrari dzięku-
    ję".

    Obawiam się, że po prostu chcesz kupić komputer przenośny za
    śmiesznie małe pieniądze (czyli "netbook" bo "cena", a nie
    "zastosowanie"). Tak wynika z tego zastrzeżenia.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 9. Data: 2010-03-27 14:46:16
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Radosław Sokół <R...@g...one.pl> wrote:

    > Twoje zastrzeżenia przypominają coś w stylu "chcę kupić malu- cha do jazdy
    > wyścigowej, za rady w stylu kup ferrari dzięku- ję".

    Heh ale żeś przestrzelił:
    http://www.mini.com.pl/

    Właśnie dlatego z reguły analogie samochodowe są z dupy...

    --
    + ' .-. .
    , * ) )