  • 1. Data: 2010-03-26 07:36:02
    Temat: Płyta gł.
    Od: "karuf" <k...@p...onet.pl>

    Płyta ASRock 785G ma tylko jedno gniazdko na klawiature,jak podłaczyc mysz?
    I/O Panel=1xKeyboard Port.
    W opisie nie ma nic na temat "Myszy"
    Pozdr. karuf

  • 2. Data: 2010-03-26 08:25:16
    Temat: Re: Płyta gł.
    Od: "Axel" <a...@o...peel>

    Obstawiam że mysz trzeba podlaczyc przez USB, podobnie miala jakas nowa
    plyta asusa na ktorej ostatnio spotkal mnie ten problem. Swoja droga mysz na
    usb jest o wiele wygodniejsza (kwestia odlaczania i podlaczania,mozliwosc
    podpiecia do jakiegos przedluzacza czy koncentratora)

  • 3. Data: 2010-03-26 17:30:47
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.03.26 8:36, karuf pisze:
    > Płyta ASRock 785G ma tylko jedno gniazdko na klawiature,jak podłaczyc mysz?

    Mysz podłącza się do tego samego gniazda.

    --
    Mar

  • 4. Data: 2010-03-27 07:35:58
    Od: agart <a...@o...pl>

    On 26 Mar, 08:36, "karuf" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Płyta ASRock 785G ma tylko jedno gniazdko na klawiature,jak podłaczyc mysz?
    > I/O Panel=1xKeyboard Port.
    > W opisie nie ma nic na temat "Myszy"
    > Pozdr.                                   karuf

    Zgadzam się z kolegą. Mysz w tej płycie podłącza się przez USB

    Adam Grzankowski
    http://www.emarket.pl
    ~dostarczamy na jutro~

  • 5. Data: 2010-03-27 07:43:35
    Od: digitaladam <digitalfilter_wiadomo_co_wp.pl>

    W dniu 2010-03-26 18:30, MAR pisze:

    > Mysz podłącza się do tego samego gniazda.

    Zamiast klawiatury. Można korzystać na zmianę;)

  • 6. Data: 2010-03-27 13:01:42
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "digitaladam" napisał:

    > Zamiast klawiatury. Można korzystać na zmianę;)

    Lub zakupić rozgałęziacz PS/2 - kiedyś miałem notebooka z jednym gniazdem
    PS/2 i dołączony doń rozgałęziacz umożliwiał jednoczesne podłączenie
    zewnętrznej klawiatury i myszy. Nie stosowałem tego (bo i po co) i nie wiem
    jak to wyglądało elektrycznie, ale jeśli gniazdo PS/2 w tym Asrocku może
    obsługiwać zarówno klawiaturę, jak i mysz, to taki rozgałęziacz powinien
    spełnić swoje zadanie. Tyle, że w dobie wymierającego PS/2 lepiej rozejrzeć
    się za nową myszą na USB.

    JoteR

  • 7. Data: 2010-03-28 07:53:18
    Od: "Marek Niedoba" <s...@k...onet.pl>

    Użytkownik "digitaladam" <digitalfilter_wiadomo_co_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:4badb725$1@news.home.net.pl...

    > Zamiast klawiatury. Można korzystać na zmianę;)
    Witam!

    Sprawdzić na zmianę czy działa mysz i klawiatura a potem albo zrobić
    przejście PS2 > 2 x PS2 lub kupić.
    A USB przyda sie do czego innego

    pozdrawiam, życząc wesołych Swiąt Wielkiej Nocy

    Marek

  • 8. Data: 2010-03-28 07:56:03
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-03-27 14:01, JoteR pisze:
> [...]
    > rozgałęziacz powinien spełnić swoje zadanie. Tyle, że w dobie
    > wymierającego PS/2 lepiej rozejrzeć się za nową myszą na USB.

    Taki zestaw może siedzieć na jednym przerwaniu sprzętowym?