  • 11. Data: 2009-12-20 12:40:39
    Temat: Re: netbook z dobra karta dzwiekowa?
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 20-12-2009 12:37, Mik pisze:

    > Zatem czy jest jakas roznica jakosci miedzy kartami na USB i ExpressCard?

    Ja myślę że w warunkach domowych nie ma, w życiu. O wiele ważniejszym
    jest rodzaj głośników i jakość plików muzycznych, mniej lub bardziej
    skompresowane, a najlepiej FLAC.

    > Z tego co zauwazylem netbooki z expresscard sa chyba nieco drozsze?

    Nie mówiąc że same karty to majątek. Ale to płaci się właśnie za komfort
    i wygodę (zresztą sam nie wiem dlaczego karty express są rak drogie,
    przecież upakowanie technologi chyba takie same jest). Ale jeżeli tak
    jak mówisz nie będzie to Ci przeszkadzać że coś sterczy to spokojnie
    brałbym na usb.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2009-12-27 21:10:02
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Mik <q...@q...qwe> wrote:

    http://www.sweex.com/en/assortiment/sound-vision/sou
    nd-cards/SC016

    na allegro nowe w cenie ok 100zl. gra naprawde dobrze zarowno na wyjsciach
    analog jak i cyfrowym toslinku.

    Nie ma sensu doplacac za karty creative.

    --
    gs

  • 13. Data: 2010-01-03 14:56:44
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Grzegorz S wrote:
    > http://www.sweex.com/en/assortiment/sound-vision/sou
    nd-cards/SC016

    > na allegro nowe w cenie ok 100zl. gra naprawde dobrze zarowno na
    > wyjsciach analog jak i cyfrowym toslinku.

    Domyslam sie, ze to cudo dziala wylacznie jako karta dzwiekowa i bez
    udzialu PC (i odpowiedniego sterownika) nie da sie go zmusic do
    dekodowania dzwieku z TOSLinka (np. z konsoli) i wypuszczeniu go jako
    analogowe 5.1?

    --
    KILu