  • 1. Data: 2002-11-12 23:47:18
    Temat: neo+ w poznaniu
    Od: "Andrzej M." <a...@p...ta.pl>

    Jestem bliski podjęcia decyzji o podpisaniu umowy na neo+. Mieszkam na
    Raszynie i wydaje się to jedyną alternatywa (SDI nie świadczą, kablówka via
    ICP-NET "jescze" nie nie jest oferowana w moim bloku i nie planuje sie aby
    byla). Mam nastepujace pytania:
    1) jak bardzo zle/dobrze wyglada w praktyce w Poznaniu dostep przez neo+
    2)czy w cenie rownej cenie abonamentu za neo+ istnieje jeszcze jakas inna
    mozliwosc stalego dostepu do internetu u innego providera?

  • 2. Data: 2002-11-13 11:08:33
    Temat: Re: neo+ w poznaniu
    Od: "Sebastian W" <s...@p...interia.pl>

    obecnie mam dojsc przez ICP-net- ogolnie jestem zadowolony. Sasiad z dolu
    wczoraj podlaczyl sobie NEO +. Pod koniec tygodnia zamierzamy zrobic siec.
    Wtedy bede mogl napisac cos blizej o osiagach/jakosci.
    Pozdrawiam, os. Kopernika,

  • 3. Data: 2002-11-13 15:51:51
    Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie])

    On Wed, 13 Nov 2002 11:08:33 +0000 (UTC), "Sebastian W"
    <s...@p...interia.pl> wrote:

    >wczoraj podlaczyl sobie NEO +. Pod koniec tygodnia zamierzamy zrobic siec.

    hmm.... a to wolno? :)

    --
    __________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
    190cm 86kg | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

  • 4. Data: 2002-11-14 07:25:15
    Od: "Sebastian W" <s...@p...interia.pl>

    pewnie, ze nie wolno, ale trzeba sobie jakos radzic?
    Ale tak na serio to zobacze czy warto rezygnowac z kalowki na rzecz TePsy.
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-11-14 07:25:52
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    [cookie] <c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl> wrote:

    > hmm.... a to wolno? :)

    Witam,

    wolno w obrebie tego samego pomieszczenia. Jest o tym w regulaminie uslugi
    Neostrada Plus :)

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 6. Data: 2002-11-14 21:30:51
    Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl

    On Thu, 14 Nov 2002 07:25:52 +0000 (UTC), "Szymon" <s...@w...pl>
    wrote:

    >wolno w obrebie tego samego pomieszczenia. Jest o tym w regulaminie uslugi
    >Neostrada Plus :)

    no wlasnie, a bylo o sasiedzie "z dolu", wiec to juz nie ten sam
    lokal...

    --
    __________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________

  • 7. Data: 2002-11-16 10:43:51
    Od: "imax" <a...@l...pl>

    > pewnie, ze nie wolno, ale trzeba sobie jakos radzic?

    ROTFL
    Zobaczymy jak tepsa odetnie Twojemu sąsiadowi jak sobie z Tobą "poradzi"
    nie pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-11-17 14:24:32
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    > ROTFL
    > Zobaczymy jak tepsa odetnie Twojemu sąsiadowi jak sobie z Tobą "poradzi"
    > nie pozdrawiam

    rotfl z twojej wypowiedzi.

    tepsa NIE odetnie poki co nikogo.
    Oni nie potrafia sobe poradzic z autentyfikacja tych uslug i maja codziennie
    awarie a ty uwazasz ze ktos bedzie monitorowal ruch na laczu i sprawdzal
    ttl?