  • 1. Data: 2002-11-12 07:05:32
    Temat: A co na wsi zaproponujecie???
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

    Witam

    Mieszkam na wsi 20km od Torunia i zastanawiam sie kiedy tutaj na dorbe
    dotrze internet. Na razie poza standardowym dial-up'em telekomunikacji nie
    ma innych rozwiazan. Juz chyba jakies 1,5 roku temu dowiadywalem sie w TPSA
    kiedy bedzie mozliwosc zalozenia SDi na wsiach to powiedzieli ze na poczatku
    2002 roku, ostatnio bylem w BOK'u to powiedzieli ze narazie nie planuja
    zalaozyc pulki dostepowej w mojej wsi. Jestem ciekaw gdzie te wszystkie
    terminale HiS'a ida skoro w czesci miast juz nie mozna zakladac SDi a na
    wsiach jeszcze nie mozna zakladac SDi. Z pewnego zrodla dowiedzialem sie ze
    Erricson specjalnie otworzyl jakis maly oddzial w polsce produkujace
    terminale bo TPSA tak duzo od nich tego brala.

    Moze ktos wie ilu potrzeba chetnych na SDI zeby TPSA laskawie ruszyla dup. i
    zalozyla pulke dostepowa w centrali?
    Z tego co wiem centrala jest bardzo dobra i z integreacja nie powinno byc
    problemow.

    Ktos wie cos wiecej o radiowym dostepie do Internetu czy jest to juz
    zakladane, ewentualnie gdzie??
    Moze ktos cos wie o jakim baaaardzo tanim GPRS'ie albo zryczaltowanym??

    Pawel R.

  • 2. Data: 2002-11-12 14:53:04
    Temat: Re: A co na wsi zaproponujecie???
    Od: Camellot <c...@k...gumisie.pl>

    rutekp wrote:

> [...]
    > zakladane, ewentualnie gdzie??
    > Moze ktos cos wie o jakim baaaardzo tanim GPRS'ie albo zryczaltowanym??

    cena netto 850 PLN predkosc max 115 kbps ryczaltowany miesieczny abonament
    300PLN dziala wszedzie tam gdzie masz zasieg jakiejkolwiek sieci GSM od 1
    grudnia piersze urzadzenia ruszaja w polske a od 1 stycznia dostepne chyba
    juz wszedzie - podlaczenie USB pakiet oprogramowania dla Windowso-w pod
    linux-a standardowe ppp ( alias dial-up tpsa ) jak narazie wszystko zgodnie
    z planem zatem . .pozostaje tych kilka tygodniu wytrzymac i zbierac kase na
    gwiazdke :)

    blad ... wielblad alias Camellot

  • 3. Data: 2002-11-12 23:45:07
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    Camellot <c...@k...gumisie.pl> wrote in

> [...]
    > dial-up tpsa ) jak narazie wszystko zgodnie z planem zatem .
    > .pozostaje tych kilka tygodniu wytrzymac i zbierac kase na gwiazdke :)

    jakis link ? brzmi jak Sferia (poza USB), tyle ze sferia przywali
    conajmnijej 250zl po okresie testowym

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P

  • 4. Data: 2002-11-12 23:47:21
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    > .pozostaje tych kilka tygodniu wytrzymac i zbierac kase na gwiazdke :)

    firma, zrodlo informacji?

  • 5. Data: 2002-11-13 00:03:26
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    Camellot wrote:

    [...]

    > z planem zatem . .pozostaje tych kilka tygodniu wytrzymac i zbierac kase na
    > gwiazdke :)

    1. Moze czlowiek jest chory (nalezy takie rozwiazanie przyjac)
    2. Moze czlowiek mysli o I-mode, ktore to chce wprowadzic Era GSM
    3. Inne

    pozdrawiam,
    Radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )
    : ****************************************************

  • 6. Data: 2002-11-13 08:47:12
    Od: Camellot <c...@k...gumisie.pl>

    :: [rw] gericotel :: wrote:

> [...]
    >
    > 1. Moze czlowiek jest chory (nalezy takie rozwiazanie przyjac)
    > 2. Moze czlowiek mysli o I-mode, ktore to chce wprowadzic Era GSM

    Inne - poczekaj do 1 grudnia :) Przeprowadzalem testy tych urzadzen - sa
    boskie :) co prawda tylko 115kbps ale gdzie bys w polsce nie byl to dziala
    :)
    blad ... wielblad alias Camellot

  • 7. Data: 2002-11-13 12:17:31
    Od: Camellot <c...@k...gumisie.pl>

    RusH wrote:

    > Camellot <c...@k...gumisie.pl> wrote in

    > jakis link ? brzmi jak Sferia (poza USB), tyle ze sferia przywali
    > conajmnijej 250zl po okresie testowym
    >
    > Pozdrawiam.

    Blisko acz to nie to - cena to ryczalt 300PLN i jest juz ustalona reszta
    jak w pozostalych postach
    blad ... wielblad alias Camellot

  • 8. Data: 2002-11-13 12:17:47
    Od: Camellot <c...@k...gumisie.pl>

    Mateusz(Amkacz) wrote:

    > firma, zrodlo informacji?

    Firma w ktorej pracuje a ktora przeprowadzala testy i staje sie
    dystrybutorem tych urzadzen - Konkretne informacje podam odrazu przy
    wprowadzaniu urzadzenia na rynek takze tu na newsy - bedzie to zgodnie z
    planem 1 grudnia
    blad ... wielblad alias Camellot

  • 9. Data: 2002-11-13 19:45:22
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > dystrybutorem tych urzadzen - Konkretne informacje podam odrazu przy
    > wprowadzaniu urzadzenia na rynek takze tu na newsy - bedzie to

    I tez trzeba bedzie kazdorazowo zlozyc zapytanie ofertowe?

    Jakis dramat...

    M.

  • 10. Data: 2002-11-14 07:25:29
    Od: Tomasz Krakowiak <t...@k...waw.pl.wywal.smieci>

    Mateusz(Amkacz) wrote:

    > firma, zrodlo informacji?

    przepraszam, ale czy to przesłuchanie?
    człowiek zdradza sekrety firmy (jeżeli wszystkie szczegóły między wierszami
    zostały określone to rewela)
    takie rzeczy gdzieniegdzie mogą kosztować posadę
    a może od razu, nazwiska kontaky? ;-)

    ps. odnośnie his'a to zdaje się HIS 1.5 jest 16 user'ów

    --
    tom na krakus waw pl
    T O J E S T M I E J S C E N A T W O J A R E K L A M E ! !