  • 1. Data: 2002-11-12 07:06:18
    Temat: TDC Internet, 2mbit ?
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...rm.pl>

    Witam!

    Czy ktos korzystal z lacza 2mbit od TDC Internet? Jakie wrazenia?
    Faktycznie jestescie w stanie wysycic pelna przepustowosc lacza?
    Do tego, czy sa problemy z usyskaniem klasy C adresow IP, i prawa
    do udostepnienia lacza jak ISP?

    --
    Mati (m...@m...rm.pl)
    Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support

  • 2. Data: 2002-11-13 12:17:41
    Temat: Re: TDC Internet, 2mbit ?
    Od: Marcin Markowski <m...@r...pl>

    On Tue, 12 Nov 2002, Mateusz Papiernik wrote:
> [...]
    > Faktycznie jestescie w stanie wysycic pelna przepustowosc lacza?
    > Do tego, czy sa problemy z usyskaniem klasy C adresow IP, i prawa

    Nie jestem w stanie jeszcze odpowiedziec na temat wysycenia lacza,
    gdyz czekamy na zestawienie takowego do nas, ale z uzyskaniem klasy
    C adresow IP nie bylo problemow. Co do prawa udostepniania lacza jak
    ISP... TDC Internet ma rozne stawki dla normalnych ludzi a ISP.
    W przypadku, gdy chcesz udostepniac lacze jako ISP, musisz wiecej za
    takie lacze zaplacic. Z tego co zauwazylismy, z nimi da sie normalnie
    negocjowac, a nie jak w przypadku TPSA cena jest stala i koniec.

    --
    Marcin Markowski

  • 3. Data: 2002-11-19 09:51:59
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    Mateusz Papiernik wrote:

> [...]
    >
    > --
    > Mati (m...@m...rm.pl)
    > Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support

    Dobry, duzy provider...
    Wysycic lacze ? Mozna i 2 Mb/s, zalezy od tego co sie bedzie tam dzialo.
    Ale jesli dostaniesz od nich taka przepustowosc to raczej nie powinno
    byc problemow, jesli chodzi o Wawe... jakosci uslug w innych miastach
    nie znam.

    Pozdrawiam,
    Mackosa <Mackosa@wp._NOSPAM_pl>