  • 1. Data: 2002-11-12 23:45:21
    Temat: AsterCity - Jakie doswiadczenia?
    Od: "icm" <k...@m...prv.pl>

    Uprzejmie prosze o Wasze opinie nt. INTERNETU przez TV kablowa AsterCity
    Z gory dziekuje
    KOT

  • 2. Data: 2002-11-13 00:03:30
    Temat: Re: AsterCity - Jakie doswiadczenia?
    Od: Jarek Hirny <j...@p...onet.pl>

    I stało się tak, że icm napisał(a):

    > Uprzejmie prosze o Wasze opinie nt. INTERNETU przez TV kablowa
    > AsterCity Z gory dziekuje

    Straszny burdel w papierkologii, ale od strony sieciowej jest OK. Jak na
    razie nie ma żadnych limitów na p2p, a łacza działaja zgodnie z
    deklarowana przepustowoscia.

    --
    Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666
    ___________________

  • 3. Data: 2002-11-13 08:47:04
    Od: "Xionic" <x...@n...astercity.net>

    > Straszny burdel w papierkologii, ale od strony sieciowej jest OK. Jak na
    > razie nie ma żadnych limitów na p2p, a łacza działaja zgodnie z
    > deklarowana przepustowoscia.

    Plus :
    - w3cache chodzacy z nominalna predkoscia sieci wewnetrznej (x4 predkosc
    nominalna lacza (download)) - programy typu download accelerator potrafia po
    ftp sciagac poprzez proxy
    - sporo sieci w polsce nalezacych do "sieci wyznaczonych" - predkosc
    download x4 (tpnet oczywiscie nie wchodzi w sklad tych sieci)

    Generalnie za te pieniadze to chyba jedno z lepszych rozwiazan w warszawie -
    chociaz teoretycznie neostrade 512k masz za te same pieniadze co w astercity
    256/128 kbps - to jednak i tak bym nie zamienil - przy odrobinie
    "kombinacji" i posiadaniu zaprzyjaznionego admina gdzies w sieci pol34 mozna
    za 170 zyli/mc miec 1 Mbps downloadu :)

  • 4. Data: 2002-11-14 07:25:21
    Od: "Killer" <e...@S...astercity.net>

    Użytkownik "Xionic" <x...@n...astercity.net> napisał w wiadomości

    > "kombinacji" i posiadaniu zaprzyjaznionego admina gdzies w sieci pol34
    mozna
    > za 170 zyli/mc miec 1 Mbps downloadu :)

    A jakiego typu kombinacje ?

    Pozdrawiam
    Killer

  • 5. Data: 2002-11-14 07:25:45
    Od: Arti <s...@w...pl>

    On Tue, 12 Nov 2002 23:45:21 +0000 (UTC), "icm" <k...@m...prv.pl>
    wrote:

    >Uprzejmie prosze o Wasze opinie nt. INTERNETU przez TV kablowa AsterCity
    >Z gory dziekuje
    > KOT
    Ostatnio AC sie psuje bo nie nadazaja ze zwiekszeniem przepustowosci.
    Po 2 pingi nie sa zbyt fajne. No i po 3 admin ac jest delikatnie
    mowiac "osiolkiem"

    Arti

  • 6. Data: 2002-11-14 12:58:47
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    "Killer" <e...@S...astercity.net> wrote in

    > Użytkownik "Xionic" <x...@n...astercity.net> napisał w
    > wiadomości news:aqss09$7gs$1@foka.acn.pl...

    > mozna
    >
    > A jakiego typu kombinacje ?

    proxy albo tunel , a myslales o czym ? 10 km kabla z serverowni do niego do
    domu ? :D

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P

  • 7. Data: 2002-11-14 15:25:20
    Od: Jarek Hirny <j...@p...onet.pl>

    I stało się tak, że Killer napisał(a):

    > A jakiego typu kombinacje ?

    skiphost.

  • 8. Data: 2002-11-14 18:05:44
    Od: "Killer" <e...@S...astercity.net>

    Uzytkownik "Arti" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Ostatnio AC sie psuje bo nie nadazaja ze zwiekszeniem przepustowosci.

    Tutaj racja ale jest lepiej,

    Po 2 pingi nie sa zbyt fajne.

    Hmm w najlepsych sieciach tez bywa roznie.

    No i po 3 admin ac jest delikatnie
    > mowiac "osiolkiem"

    No i tutaj totalnie sie nie zgadzam.Sadze ze wlasnie oni wyjatkowo sa
    najbardziej zywi. To ludzie ktorzy kase wykladaja maja problem bo wyloza
    dopiero jak juz naprawde nie maja innego wyjscia.

    Killer

  • 9. Data: 2002-11-14 21:30:47
    Od: "Giewont" <g...@i...pl>

    Użytkownik "icm" <k...@m...prv.pl>
    > Uprzejmie prosze o Wasze opinie nt. INTERNETU przez TV kablowa AsterCity
    > Z gory dziekuje
    > KOT

    Korzystam od ponad poltora roku. W tym czasie wlasciwie nie bylo zadnych
    awarii, poza jakimis drobnymi ktore trawaly stosunkowo krotko. W tym czasie
    zmienili mi 3 razy adres IP, nie informujac. Infolinia slabo poinformowana
    o necie (wiedzy to za dobrej nie maja) jezeli ktos ma jakies problemy to
    trudno sie dogadac rzeczowo. Jezeli chodzi o przepustowosc to samo astercity
    dziala bardzo dobrze. Dobry proxy - czterokrotne zwiekszenie przepustowosci
    we wszytkim co moze skorzytac z tego serwera. Czasem gorzej dziala, ale
    problem lezy prawie zawsze po stronie ipartners. Czasem pakiety do tpnetu
    ida przez telie. Czasem cos im sie na styku krzaczy. Ale nie ma sieci
    idealnej i nie miewajacej takich problemow.
    Ogolnie uwazam to za najlesza oferte na rynku do zastosowan domowych (a mam
    porownanie do wieksozsci providerow)

    Zdecydowanie godne polecenia.

    Giewont

    giewont@anty_spam_wytnij_interia.pl
    -------------------

  • 10. Data: 2002-11-15 14:50:21
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Giewont <g...@i...pl> wrote:
> [...]
    > proxy - czterokrotne zwiekszenie przepustowosci we wszytkim co moze
    > skorzytac z tego serwera. Czasem gorzej dziala, ale problem lezy

    Witam,

    moze sie nie znam i nie chce mi sie teraz weryfikowac informacji - ale co ma
    proxy ACC do IPartners ? Chodzi Ci o link czy o WIX'a czy o co ?

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn