  • 31. Data: 2010-08-18 13:31:39
    Temat: Re: Hello, Panowie (chyba, że pisały tu też i jakieś Panie)
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 18-08-10 15:09, slawek75 pisze:

    > czyli jeśli wyłączam GPRS-a, to telefon "wie" gdzie jest (bo na przykład ma
    > tę informację z sieci) i na tej podstawie mnie prowadzi. a jeśli trwa to
    > dłużej (tak jak napisałeś), to może prowadzić mnie trochę mniej dokładnie,
    > wolniej wyznaczy trasę itp. z GPRS-em może być tylko lepiej, tj. szybciej i
    > dokładniej? czy dobrze myślę?

    Źle myślisz. AGPS pomaga szybciej złapać sygnał z satelit GPS. I nic
    ponadto. Fon wyznacza pozycję na podstawie sygnałów z satelit GPS. I na
    podstawie sygnałów z satelit GPS Cię prowadzi.

    --
    ALEX Templar

  • 32. Data: 2010-08-18 13:32:49
    Od: joker77 <t...@p...com>

    > Czy ktoś z Was mógłby mi polecić strony www, na których będę mógł poczytać
    > informacje na ten temat:
    > - w jaki sposób działa navi w telefonie (sposób działania i koszty z tym
    > związane),
    > - ew. porównania działania navi z telefonu do navi tradycyjnej (sposób
    > działania i koszty) - wyznacznikiem jest tu dla mnie TomTom,
    > - ew. podowiedzieć kluczowe hasła z tym związane (dla laika), to sam spróbuję
    > znaleźć to w googlach.

    co do stron to jest ich wiele, np. możesz poszukać na pdaclub.pl
    porównanie navi w telefonie i bez:

    - navi bez telefonu (czy są jakie bez WIN CE ?)
    - navi z telefonem (oczywiście możliwe jest telefon z navi)

    być może po za rozmiarem ekranu, może się niczym nie różnić.
    co do haseł:
    gps, nawigacja w telefonie, mapy - więcej sobie nie przypominam.

  • 33. Data: 2010-08-18 13:36:38
    Temat: Re: nawigacja w telefonie i opłaty
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-17 20:26, slawek75 pisze:
> [...]
    > proszę o informację jak to jest z opłatami. znalazłem informację dotyczącą
    > Nokii:
    > "Mapy można załadować do urządzenia Nokia z wyprzedzeniem, a następnie
    > ustawić Ovi Mapy w trybie offline. Dzięki temu system nawigacyjny będzie
    > nadal działać, oszczędzając przy tym baterię. Ta funkcja szczególnie przyda
    > się osobom obawiającym się kosztów transmisji danych za granicą lub w
    > miejscach, gdzie zasięg sieci jest słaby albo nie ma go wcale."
    > czy tylko Nokia ma te "Ovi Mapy", z których można korzystać bez potrzeby

    NDRIVE na androida

  • 34. Data: 2010-08-18 13:43:02
    Od: "slawek75 " <s...@N...gazeta.pl>

    ALEX <a...@x...pl> napisał(a):

    > Źle myślisz. AGPS pomaga szybciej złapać sygnał z satelit GPS. I nic
    > ponadto. Fon wyznacza pozycję na podstawie sygnałów z satelit GPS. I na
    > podstawie sygnałów z satelit GPS Cię prowadzi.

    a czy wyznaczenie pozycji przez telefon tylko na podstawie satelit GPS, wolniej
    bo wolniej, ale jednak poprawnie, wiąże się z jakimiś kosztami?

  • 35. Data: 2010-08-18 13:48:45
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 18-08-2010 o 09:43:54 slawek75 <s...@w...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Hello, Panowie (chyba, że pisały tu też i jakieś Panie), hello, bo
    > zaczynają
    > się wpisy nie na temat

    To ja całkowicie na temat. Nie poznałeś Animki, czołowa reprezentantka
    płci pięknej, nietuzinkowe myślenie i barwne wypowiedzi ;P

    PS.
    No chyba, że w rzeczywistości ma wąsy i mocno owłosione nogi ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 36. Data: 2010-08-18 14:03:54
    Od: ALEX <s...@d...pl>

    W dniu 18-08-10 15:43, slawek75 pisze:

    > a czy wyznaczenie pozycji przez telefon tylko na podstawie satelit GPS, wolniej
    > bo wolniej, ale jednak poprawnie, wiąże się z jakimiś kosztami?

    Absolutnie, całkowicie, totalnie NIE.

    --
    ALEX Templar

  • 37. Data: 2010-08-18 14:06:33
    Od: "slawek75 " <s...@N...gazeta.pl>

    ALEX <s...@d...pl> napisał(a):

    > Absolutnie, całkowicie, totalnie NIE.

    baaaardzo dziękuję za informację.
    S.

  • 38. Data: 2010-08-18 14:25:45
    Od: ALEX <s...@d...pl>

    W dniu 18-08-10 15:48, Piotr M pisze:

> [...]
    >
    > PS.
    > No chyba, że w rzeczywistości ma wąsy i mocno owłosione nogi ;P

    A jak ma te wąsy i owłosione nogi to już nie reprezentuje płci pięknej? :-P

    --
    ALEX Templar

  • 39. Data: 2010-08-18 14:31:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W Afryce czy Japonii, albo rosji w roamingu ?
    > Grosze ?

    Grosze nei grosze, AGPRS mozna wylaczyc. Wowczas poczatkowe wyszukiwanie
    pozycji trwa dluzej ale jest na 100% za darmo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 40. Data: 2010-08-18 15:56:56
    Temat: Już wszystko wiem
    Od: "slawek75 " <s...@g...pl>

    Już wszystko wiem, dziękuję bardzo Wszystkim za podzielenie się swoją wiedzą i
    odpowiedzi.
    S.