  • 1. Data: 2011-11-02 13:17:48
    Temat: tani dysk na amazonie
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    moze troche OT, ale pewnie komus sie przyda:

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004C0WVP6

    Seagate ST2000DL003 Barracuda Green 3.5-inch 2TB SATA 6 Gb/s Drive (64MB
    Buffer,5900RPM)

    wychodzi jakies 385 pln po dzisiejszym kursie, dostawa za darmo

  • 2. Data: 2011-11-02 13:35:34
    Temat: Re: tani dysk na amazonie
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-11-02 14:17, m4rkiz wrote:
> [...]
    > Buffer,5900RPM)
    >
    > wychodzi jakies 385 pln po dzisiejszym kursie, dostawa za darmo

    Delivered FREE in the UK :D, do PL 25 funtów.

  • 3. Data: 2011-11-02 13:44:49
    Od: geos <g...@n...invalid>

    Rafał Łukawski wrote:
    > Delivered FREE in the UK :D, do PL 25 funtów.

    nie wiem gdzie to wyczytałeś, ale 25Ł to granica wartości zakupów dla
    Polski aby była darmowa dostawa.

    podaj linka gdzie jest wspomniana przez Ciebie cena dostawy, sam jestem
    ciekawy.

    pozdrawiam,
    geos

  • 4. Data: 2011-11-02 13:45:24
    Od: daromar <...@m...com>

    Dnia Wed, 02 Nov 2011 14:35:34 +0100, Rafał Łukawski napisał(a):

    > Delivered FREE in the UK :D, do PL 25 funtów.

    Do Pl za free przy _zakupach powyżej_ 25 funtów.

    --
    daromar

  • 5. Data: 2011-11-02 13:52:00
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-11-02 14:44, geos wrote:

    > nie wiem gdzie to wyczytałeś, ale 25Ł to granica wartości zakupów dla
    > Polski aby była darmowa dostawa.

    Masz racje, to jest threshold. W kazdym razie na pewno jest limit -
    1szt/zamowienie. przypuszczam, ze np. nie zrealizuja 10 zamowien pod ten
    sam adres.

  • 6. Data: 2011-11-02 16:28:16
    Od: "d530 / N610c" <a...@a...com>

    "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> wrote in message

    > Delivered FREE in the UK :D, do PL 25 funtów.

    pieniążki uciekają :-))

    od dawna z Amazona UK shipment darmowy dla zakupów >= 25 Ł

  • 7. Data: 2011-11-02 16:40:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    d530 / N610c napisa?(a):

    [...]

    > od dawna z Amazona UK shipment darmowy dla zakupów >= 25 Ł

    Z grupy konkretnych produktow... ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 8. Data: 2011-11-02 21:32:29
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > d530 / N610c napisa?(a):
    > [...]
    > Z grupy konkretnych produktow... ;)

    wszystkich produktow sprzedawanych bezposrednio przez amazon

    i filtruje sie jednym kliknieciem

  • 9. Data: 2011-11-03 06:38:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    m4rkiz napisa?(a):

    > wszystkich produktow sprzedawanych bezposrednio przez amazon

    No to kup tam np Kindle'a... :)

    j.

  • 10. Data: 2011-11-03 11:59:26
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 2 Nov 2011 21:32:29 -0000, "m4rkiz"
    <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    >wszystkich produktow sprzedawanych bezposrednio przez amazon

    Nie.

    >i filtruje sie jednym kliknieciem

    Nie.
    Dopiero przy checkoucie się okazuje, że np. czyste nośniki sorry, ale
    wysyłają tylko do UK.

    --
    Maciej Bójko