  • 1. Data: 2011-04-05 22:44:53
    Temat: naklejka PMS
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Ponawiam prosbe o naklejke PMS. Czy ktos z grupowiczow moglby mi taka
    przeslac? Z poprzedniego samochodu niestety nie udalo sie przekleic.
    Koszty wysyki oczywiscie pokryje.
    Pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2011-04-05 23:05:08
    Temat: Re: naklejka PMS
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-05 22:44, adam pisze:
> [...]
    > Ponawiam prosbe o naklejke PMS. Czy ktos z grupowiczow moglby mi taka
    > przeslac? Z poprzedniego samochodu niestety nie udalo sie przekleic.

    W Poznaniu możesz odebrać ode mnie.
    Po Polsce trochę latam, może gdzieś w pobliżu
    będę. Już komuś w DC jedną naklejkę dałem.

  • 3. Data: 2011-04-06 00:02:59
    Od: koziel <k...@w...pl>

    To i ja sie przylacze - moze w lubuskim bedziesz, w strone zgorzelca -
    to bardzo chetnie ;-) w sumie moje autko czeka na nowego wlasciciela i
    z koncem m-ca zostanie odebrane - ale byloby juz do nastepnego.

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 4. Data: 2011-04-06 06:41:15
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > W Poznaniu możesz odebrać ode mnie.
    > Po Polsce trochę latam, może gdzieś w pobliżu
    > będę. Już komuś w DC jedną naklejkę dałem.

    A wysylkowo mozesz?
    Pzdr
    Adam

  • 5. Data: 2011-04-06 07:06:21
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

> [...]
    > Ponawiam prosbe o naklejke PMS. Czy ktos z grupowiczow moglby mi taka
    > przeslac? Z poprzedniego samochodu niestety nie udalo sie przekleic.

    A po jaką cholerę Ci to?

  • 6. Data: 2011-04-06 14:48:07
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-04-06 07:06, Filip KK pisze:

    > A po jaką cholerę Ci to?

    Skraca drogę hamowania na śniegu do 3 metrów, z każdej prędkości.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 7. Data: 2011-04-06 14:52:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-06 14:48, marjan pisze:

    > Skraca drogę hamowania na śniegu do 3 metrów, z każdej prędkości.

    Potwierdzam - działa nawet na letnich.

  • 8. Data: 2011-04-06 15:23:23
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Potwierdzam - działa nawet na letnich.

    W kombi w dieslu też?

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 9. Data: 2011-04-06 15:26:22
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 06/04/2011 14:23, =Marcos= wrote:

    > W kombi w dieslu też?

    Tylko w skuże i zenonah od niemieckiego ogranisty.

    Kamil

  • 10. Data: 2011-04-06 17:13:52
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-06 14:52, Artur Maśląg pisze:

    > Potwierdzam - działa nawet na letnich.

    Powiem więcej - działa zdecydowanie lepiej gdy masz na tyle troleje w
    taranującej FWD.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl