  • 1. Data: 2011-03-28 15:45:04
    Temat: GRAFIKA zmiana 9500GT na...
    Od: alex <o...@w...pl>

    Od dawna usiłuję zmienić grafikę 9500GT DDR3 na coś nieco wydajniejszego
    ale bez wentylatora.

    Czy warto wymienić 9500GT DDR3 na HD3870 DDR4 uwzględniając jako główne
    wymaganie bezgłośność karty a poboczne wzrost wydajności w stosunku do
    ceny ?

    Za tą wymianę zapłacę 100zł czy warto?

  • 2. Data: 2011-03-28 16:19:31
    Temat: Re: GRAFIKA zmiana 9500GT na...
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "alex" napisał w wiadomości grup
    > Czy warto wymienić 9500GT DDR3 na HD3870 DDR4 uwzględniając jako główne
    > wymaganie bezgłośność karty a poboczne wzrost wydajności w stosunku do ceny ?

    Ten 3870 jest chłodzony pasywnie? Jak tak to warto. Tylko pamiętaj, że TDP
    Radeona jest większa o ok 50W

    > Za tą wymianę zapłacę 100zł czy warto?

    Musisz sobie sam odpowiedzieć, czy opłaca się wydać 100zł za prawie 4x wydajność
    zmiennoprzecinkową.

  • 3. Data: 2011-03-28 17:16:41
    Od: alex <o...@w...pl>

    > Ten 3870 jest chłodzony pasywnie? Jak tak to warto. Tylko pamiętaj, że
    > TDP Radeona jest większa o ok 50W

    tak, to shappire pasywny taki jak tu
    http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?le
    g=1&psn=000101&pid=148

    > Musisz sobie sam odpowiedzieć, czy opłaca się wydać 100zł za prawie 4x
    > wydajność zmiennoprzecinkową.

    chodzi o to czy za 200zł kupie coś wydajniejszego ale pasywnego ?
    i czy wogule jest sens pakować się w mocną pasywną grafikę

  • 4. Data: 2011-03-28 17:20:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "alex" napisał w wiadomości grup
    > chodzi o to czy za 200zł kupie coś wydajniejszego ale pasywnego ?
    > i czy wogule jest sens pakować się w mocną pasywną grafikę

    Grasz? Jak tak to w jakie tytuły. Osobiście mam pasywną kartę i dołożyłem
    opaskami wentylator puszczony na 5 V. Jest na pewno ciszej, niż referencyjne
    chłodzenie aktywne. Nie jestem maniakiem jakości obrazu i nie przeszkadza mi
    granie na niskich detalach.

  • 5. Data: 2011-03-28 17:23:56
    Od: "WS" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "alex" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > czy wogule jest sens pakować się w mocną pasywną grafikę

    Kup coś tańszego a zaoszczędzone pieniądze przeznacz na słownik
    ortograficzny. Chyba, że chcesz być prezydentem...

  • 6. Data: 2011-03-28 17:45:43
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
> [...]
    > niż referencyjne chłodzenie aktywne. Nie jestem maniakiem jakości obrazu
    > i nie przeszkadza mi granie na niskich detalach.

    Hlodzenie na HISach - IceQ jest sakramencko ciche nawet przy graniu :D

  • 7. Data: 2011-03-28 17:47:40
    Od: "zbigniew" <z...@w...pl>

    Użytkownik "WS" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "alex" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kup coś tańszego a zaoszczędzone pieniądze przeznacz na słownik
    > ortograficzny. Chyba, że chcesz być prezydentem...
    lub prezesem PIS

  • 8. Data: 2011-03-28 17:50:38
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "WS">
    > Użytkownik "alex"

    > Kup coś tańszego a zaoszczędzone pieniądze przeznacz na słownik
    > ortograficzny. Chyba, że chcesz być prezydentem...

    Ew. słownik i : "Hlodzenie na HISach"
    ;)

    --
    LP

  • 9. Data: 2011-03-28 18:00:12
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "zbigniew"

    > Użytkownik "WS"

    > lub prezesem PIS

    WSowi chodziło zapewne o to, że taki prezydent to tylko pół-przewodnik,
    więc proszę na grupie sprzętowej nie zalegać w jego obronie krzyżem.

    --
    LP

  • 10. Data: 2011-03-28 18:22:36
    Od: alex <o...@w...pl>

    > Kup coś tańszego a zaoszczędzone pieniądze przeznacz na słownik
    > ortograficzny. Chyba, że chcesz być prezydentem...

    już jestem elektrykiem, w przeciwieństwie do innych, którzy przeczytali
    niezliczoną ilość książek i pokończyli renomowane uczelnie a nie
    potrafią wkręcić żarówki, ja uważam że radzę sobie wystarczająco dobrze
    we wszystkich dziedzinach