  • 1. Data: 2010-11-07 23:43:52
    Temat: nagrywanie rozmów z komórki (i stacjonarnego)
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    wiem, bowiem kiedys/gdzies czytalem o tym, że istnieje rodzaj gabarytowo
    bardzo nieduzej (!) "przystawki" do tel. komorkowych (proste podlaczenie
    kabelkiem do komorki), dzieki ktorej można nagrać prowadzoną rozmowe
    telefoniczną. Zdaje sie, że wielu dziennikarzy na swiecie korzysta z tego
    rodzaju cuda. Rozmowy nagrane sa czysto, wyraźnie.
    Znacie może takie ustrojstwo?

    (nie jestem pewien, czy tym samym gadżetem mozna podpiac sie do
    stacjonarnego, ale o taką mozliwosc także pytam; najlepiej gdyby to byl
    drobiazg i dla komorek, i dla stacjonarnych,ale jesli nic takiego nie jest
    znane, to: czy istnieje taki drobiazg, by podpinac sie do stacjonarnych i
    nagrywac prowadzona rozmowe?)

  • 2. Data: 2010-11-07 23:46:42
    Temat: Re: nagrywanie rozmów z komórki (i stacjonarnego)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 8 Nov 2010 00:43:52 +0100, 1634Racine napisał(a):

> [...]
    > znane, to: czy istnieje taki drobiazg, by podpinac sie do stacjonarnych i

    A po co cokolwiek podpinać, skoro wiele telefonów potrafi to samodzielnie,
    bez dodatkowych urządzeń?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 3. Data: 2010-11-08 07:52:50
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > rodzaju cuda. Rozmowy nagrane sa czysto, wyraźnie.
    > Znacie może takie ustrojstwo?

    Tak, Funkcja rejestratora (dyktafonu) na wyposażeniu prawie każdej komórki.
    Do stacjonarnego gdzie byś chciał to podłączyć , gdzie te gniazdko ? Nie ma,
    więc stosuje się osobny magnetofon.