  • 1. Data: 2010-11-07 19:36:15
    Temat: ciekawostka z Allegro
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Tak mi się rzuciło w oczy: http://allegro.pl/item1301279667.html co o
    tym sądzicie ;> ?
    Ciekawy jest zwłaszcza ten kawałek: Gwarancja 1 miesiac od daty zakupu
    *NIE DOTYCZY ZASIEGU WSPÓŁPRACY Z KARTAMI SIM*....

    Pozdr.
    Skorupa

  • 2. Data: 2010-11-07 20:02:29
    Temat: Re: ciekawostka z Allegro
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Skorupa" napisał:

    > co o tym sądzicie ;> ?

    To samo, co i do tej pory - dział GSM na (za przeproszeniem) Allegro) należy
    omijać szerokim łukiem. Ale zaraz grupowi handlarze i ich najmimordy dostaną
    tu sraczki. ;->
    "Nie przyjmuję negatywów" - to dresiarstwo zamiast sprzedawać cudze komórki,
    mogłoby dla odmiany kupić... szare.

    JoteR

  • 3. Data: 2010-11-07 23:02:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-07 21:02, JoteR pisze:
    > "Nie przyjmuję negatywów" - to dresiarstwo zamiast sprzedawać cudze
    > komórki, mogłoby dla odmiany kupić... szare.

    Najwazniejsze, ze "cieszy sie ogromnym powodzeniem wsrod KLIJENTOW" :D

  • 4. Data: 2010-11-08 09:59:51
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał :

> [...]
    > Ciekawy jest zwłaszcza ten kawałek: Gwarancja 1 miesiac od daty zakupu *NIE
    > DOTYCZY ZASIEGU WSPÓŁPRACY Z KARTAMI SIM*....

    Normalnie. Gwarancja 1 miesiąc. Nie dotyczy braku zasięgu z jakimiś SIM, które
    nie będą chciały działać z turbo SIM.

  • 5. Data: 2010-11-08 10:39:13
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    Niestety koledzy nie maja racji dotyczacych turbo sima itd, problem jest
    gdzie indziej. W opisie aukcji jest podane "850/1800/1900" a nadajniki w
    polsce pracuja na czestotliwosciach 900 i 1800. Z tego co wiem to 1800 jest
    tylko w duzych miastach :) i tylko tam beda te szroty dzialac

  • 6. Data: 2010-11-08 12:41:32
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "wnekus" <s...@t...pl> napisał:

    > Niestety koledzy nie maja racji dotyczacych turbo sima itd, problem jest gdzie
    > indziej.

    TurboSIM, nadajniki na 900, wszystko ma znaczenie

    > a nadajniki w polsce pracuja na czestotliwosciach 900 i 1800. Z tego co wiem
    > to 1800 jest tylko w duzych miastach

    Naprawdę?

  • 7. Data: 2010-11-08 13:01:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 8 Nov 2010 11:39:13 +0100, wnekus napisał(a):

> [...]
    > polsce pracuja na czestotliwosciach 900 i 1800. Z tego co wiem to 1800 jest
    > tylko w duzych miastach :) i tylko tam beda te szroty dzialac

    tak dokładnie to są losowo i losowo będzie to działać.

    Wiadomo, że z pewnością nie będzie działać w Play (bo ci używają 2100 i
    900), u pozostałych w kratkę, urządzenie nie jest już produkowane i
    wspierane, więc w zasadzie trzeba być niezłym desperatem, żeby się w to
    pakować.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 8. Data: 2010-11-08 13:07:08
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    > TurboSIM, nadajniki na 900, wszystko ma znaczenie

    Turbo sim tez, ale jak pasmo sie nie pokrywa to tego turbo sima mozesz sobie
    wyslac w kosmos i tak zasiegu nie bedzie.... wiec turbo sim nie ma zadnego
    znaczenia w TYM akurat wypadku.

    > Naprawdę?

    Chyba jednak tak, BTS-y 1800 maja duzo mniejszy zasieg, wiec stawianie ich
    poza obszarem znacznie zabydowany jest bez sensu ekonomicznego. W wiekszych
    miastac powiedzmy powyzej kilku tysiecy ludzi moga sie pojawic, ale
    natomiast dla jakies wsi czy drogi w lesie takeigo napewno nie bedzie ....
    wiec tak czy inaczej problem zasiegu w/w przypadku jest znaczacy. No chyba
    ze ktos nie wyjezdza poza tereny zabudowane a takich jest znacznie wiecej
    niz miast..

  • 9. Data: 2010-11-09 11:45:19
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > Turbo sim tez, ale jak pasmo sie nie pokrywa to tego turbo sima mozesz sobie
    > wyslac w kosmos i tak zasiegu nie bedzie.... wiec turbo sim nie ma zadnego
    > znaczenia w TYM akurat wypadku.

    Widać, że NIGDY nie używałeś tego czegoś zwanego turboSIM, więc musisz wiedzieć,
    bo widzę, że nie masz jednak o tym pojęcia, iż samo posiadanie turboSIM nie
    oznacza gwarancji korzystania z sieci. Często te TurboSIMy po prostu nie
    działały z kartami SIM, nawet tego samego operatora, działały różnie, w
    zależności od napięcia karty, softu w telefonie, dlatego trzeba było je często
    przeprogramowywać. Więc nie wysyłaj czegoś od razu w kosmos, jeśli nie wiesz o
    czym piszesz.

  • 10. Data: 2010-11-09 12:32:42
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

> [...]
    > różnie, w zależności od napięcia karty, softu w telefonie, dlatego trzeba
    > było je często przeprogramowywać. Więc nie wysyłaj czegoś od razu w

    Wiem na ten temat znacznie wiecej od Ciebie. I nie musze wysylac nikogo w
    kosmoc, a zamiast sie wymadrzac, moze byc przeczytal to na co odpisujesz. Bo
    z tego co widze kiepsko ci idzie. W tym przypadku problemem jest pasmo
    telefonu !!! nie to czy telefon bedzie widzial siec po zastosowaniu TURBO
    SIMA, czy z jaka karta zostanie on uzyty, itd. Tutaj GLOWNYM problemem jest
    to ze telefon nie jest przystosowany do naszych sieci (polskich,
    europejskich standardow) i pracuje na INNYM pasmie.