  • 1. Data: 2010-02-13 21:06:03
    Temat: nagrywanie dźwięku
    Od: "Robson" <r...@v...pl>

    Witam
    Próbowałem nagrać dźwięk z mikrofonu dynamicznego za pomocą komputera
    (zintegrowana karta dźwiękowa). Niestety dźwięk nagrywa sie z trzaskami mimo
    ze w odsłuchach mikrofon brzmi czysto. Regulacja wzmocnieniem nic nie dala.
    Jesli będzie trzeba dokupię jakiego sound blastera ale nie rozumiem dlaczego
    w odłuchach dzwięk jest czysty a rejestruje sie z trzaskami.

    Z góry dziękuje za odpowiedz

    Robson

  • 2. Data: 2010-02-14 08:57:05
    Temat: Re: nagrywanie dźwięku
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Robson"

    Skąd bierzesz odsłuch?

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 3. Data: 2010-02-17 06:57:43
    Od: "Robson" <r...@v...pl>

    > Skąd bierzesz odsłuch?

    Słuchawki wpięte w tą sama kartę dzwiękową.

  • 4. Data: 2010-02-17 07:56:57
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Robson"
    >Słuchawki wpięte w tą sama kartę dzwiękową.

    Może być tak, że przetwornik "łapie" zakłócenia z reszty komputera
    podczas gdy ten sam sygnał "przepuszczony" na odsłuch będzie czysty.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 5. Data: 2010-02-17 08:01:27
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Robson wrote:

> [...]
    > Jesli będzie trzeba dokupię jakiego sound blastera ale nie rozumiem dlaczego
    > w odłuchach dzwięk jest czysty a rejestruje sie z trzaskami.

    Jaki system, jaka płyta (integra)?

    Chyba jest osobna regulacja dla odtwarzania (output) i nagrywania
    (input). Sprawdzałeś to?

    Grzegorz

  • 6. Data: 2010-02-17 17:01:58
    Od: "Robson" <r...@v...pl>

    > Jaki system, jaka płyta (integra)?

    Windows 7 Prof, MB Asus ASUS M4A785TD-V EVO (dzwiek na Realteku) - dość
    dobra płyta

    > Chyba jest osobna regulacja dla odtwarzania (output) i nagrywania
    > (input). Sprawdzałeś to?
    tak są takie ustawienia ale zmiany poziomu nagrywania, wyciszanie odsłuchu
    na głośniku itp nie wiele wprowadzają ... odsłuch czysty jak z CD a nagrywa
    tragicznie.
    Nie chce pochopnie inwestować w jakiegoś Sound Blastra na PCI (wg kilku
    opinii tylko taka konfiguracja zapewnia dobrą rejestracje dźwięku z
    mikrofonu dynamicznego) bo moze jest inna przyczyna. Sprawdze na ubuntu jak
    to funkcjonuje.

    Jesli cos przyjdzie do głowy prosze o sugestie