  • 1. Data: 2011-09-22 21:34:49
    Temat: nadchodzi iPhone bez Stiva
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    cytuje:
    Nadchodząca konferencja Apple będzie wydarzeniem znacznie ważniejszym
    dla samej firmy niż większość z nas przypuszcza. Najbliższy event da nam
    odpowiedź, czy Tim Cook jako CEO Apple będzie równie charyzmatyczny co
    Steve Jobs. To właśnie po raz pierwszy na scenie 4 października Tim Cook
    wcieli się w rolę dyrektora generalnego Apple, który ma do
    przedstawienia kilka rewolucyjnych produktów.
    koniec cytatu.
    tak wiec - jak się obawiałem parę tygodni temu, nadchodzi "ten moment"
    dla Appla. Moim zdaniem Cooka przyjmą ciepło, ale wszystko poza
    doskonałym występem - będzie de facto klapą. Niestety na owoce tej
    "zmiany na górze" będziemy musieli jeszcze parę miesięcy poczekać.
    zobaczymy statystyki sprzedaży.
    ToMasz

  • 2. Data: 2011-09-23 18:27:46
    Temat: Re: nadchodzi iPhone bez Stiva
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    > Moim zdaniem Cooka przyjmą ciepło, ale wszystko poza doskonałym występem -
    > będzie de facto klapą.

    Czemu tak zioniesz pesymizmem?
    Sądzisz że istnieją ludzie niezastępowalni?

  • 3. Data: 2011-09-23 18:58:25
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    >
    > Czemu tak zioniesz pesymizmem?
    > Sądzisz że istnieją ludzie niezastępowalni?

    No taki JP2 zastal zastapiony Benkiem ;)

  • 4. Data: 2011-09-23 20:00:29
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    i szykują się pozwy przeciwko Apple za naruszenia praw patentowych -
    <http://www.via.com.tw/en/resources/pressroom/pressr
    elease.jsp?press_release_no=5787>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2011-09-23 20:19:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 22:00:29 +0200, Krystek napisał(a):

    > i szykują się pozwy przeciwko Apple za naruszenia praw patentowych -
    > <http://www.via.com.tw/en/resources/pressroom/pressr
    elease.jsp?press_release_no=5787>

    http://www.engadget.com/2011/09/23/samsung-asks-neth
    erlands-courts-to-block-ipad-iphone-sales/
    itp, itd..
    to będzie wesoła jesień. I zima. I wiosna..

    tyle, że z tymi gejfonami timkuka to nie tak szybko:
    http://www.bgr.com/2011/09/23/iphone-5-display-defec
    t-could-lead-to-short-supply-at-launch/

    Poza tym, określenie "bez Stiva" jest równie precyzyjne jak obietnice
    polityków i jest trzecim rodzajem prawdy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 6. Data: 2011-09-23 22:18:19
    Od: atm <...@v...pl>

    > Czemu tak zioniesz pesymizmem?
    > Sądzisz że istnieją ludzie niezastępowalni?

    Piszcie co chcecie ale keynote ze Stivem bardzo przyjemnie sie ogladalo.
    Nigdy nie obejrzalbym tak dlugiego wystapienia Balmera czy Elopa.

  • 7. Data: 2011-09-24 09:58:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    >i szykują się pozwy przeciwko Apple za naruszenia praw patentowych -
    ><http://www.via.com.tw/en/resources/pressroom/press
    release.jsp?press_release_no=5787>

    Zajebiaszcze sa te patenty:
    a.. US Patent No. 6253312, Method and apparatus for double operand load,
    b.. US Patent Nos. 6253311 & 6754810, Instruction set for bi-directional
    conversion and transfer of integer and floating point data.
    USA chore jest, chiny nadchodzcie.

  • 8. Data: 2011-09-26 15:05:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j5j0je$3vm$1@news.onet.pl...

    > Piszcie co chcecie ale keynote ze Stivem bardzo przyjemnie sie ogladalo.
    > Nigdy nie obejrzalbym tak dlugiego wystapienia Balmera czy Elopa.

    Zgadzam się, właśnie człowiek z charyzmą...
    Inteligentny mówca i szef firmy.
    Co nie zmienia nic w kwestii że nie ma ludzi niezastępowalnych.

  • 9. Data: 2011-09-26 21:10:33
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-24 11:58, Ghost wysłał(a) wiadomość:
> [...]
    > b.. US Patent Nos. 6253311 & 6754810, Instruction set for bi-directional
    > conversion and transfer of integer and floating point data.

    "Wziąć" od kogoś innego i mówić, że to moje -
    <http://www.wykop.pl/link/891179/jak-powstawal-ios5-
    historia-alternatywna-prawdziwa/>
    ;)

    K.