  • 1. Data: 2014-04-30 18:31:25
    Temat: na poprawę nastroju
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    http://www.audiostereo.pl/jakie-2n3055-polecacie-do_
    10340.html

    Włodek

  • 2. Data: 2014-04-30 18:37:31
    Temat: Re: na poprawę nastroju
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Apr 2014 18:31:25 +0200, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

    > http://www.audiostereo.pl/jakie-2n3055-polecacie-do_
    10340.html

    > Włodek

    Nie wierzę. Facet jaja sobie robi :)
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2014-04-30 22:17:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Włodzimierz,

    ,,Serwer www.audiostereo.pl zbyt długo nie odpowiada."

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2014-04-30 23:28:30
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    10340.html

    > ,,Serwer www.audiostereo.pl zbyt długo nie odpowiada."

    #SOA1

  • 5. Data: 2014-04-30 23:33:45
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 30.04.2014 o 23:28 Tomasz Wójtowicz <s...@n...com> pisze:

    > #SOA1

    Wszyscy się rzucili to się zapchał. Mnie odpowiedział normalnie.
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 6. Data: 2014-04-30 23:39:14
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    10340.html

    > Nie wierzę. Facet jaja sobie robi :)

    w każdej plotce może być odrobina prawdy - nie wiem jak to jest z
    2N3055, ale w przypadku starego typu tranzystorów mocy teoretycznie te
    same elementy, wyprodukowane jednakże w różnych latach i przez różnych
    producentów mogą się różnić technologią wykonania, a tym samym także
    znacząco parametrami. Kiedyś pisał o tym Bob Peace.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 7. Data: 2014-04-30 23:46:13
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 30.04.2014 23:33, janusz_k pisze:

    > Wszyscy się rzucili to się zapchał. Mnie odpowiedział normalnie.

    Jakie tam "wszyscy", w 2014 aktywni użytkownicy usenetu to co najwyżej
    statystyczny szum w Internecie ;)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 8. Data: 2014-05-01 12:38:27
    Od: "paskuda03" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:5361255d$0$2370$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://www.audiostereo.pl/jakie-2n3055-polecacie-do_
    10340.html

    > Włodek

    Polepszanie przy pomocy krzemowych tranzystorów
    dużej mocy i starej konstrukcji słabo działa.
    Ale od czego popularny portal :
    http://allegro.pl/kabel-glosnikowy-audioquest-everes
    t-2x2-5-m-i4195482644.html
    http://allegro.pl/kabel-glosnikowy-chord-sarum-2x3m-
    3m-konfekcja-i4164606685.html
    To jest deko lepsze (dla mnie przynajmniej)

    --
    paskuda03

  • 9. Data: 2014-05-01 12:49:35
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "paskuda03" napisał w wiadomości grup

> [...]

    http://allegro.pl/kabel-glosnikowy-chord-sarum-2x3m-
    3m-konfekcja-i4164606685.html
    To jest deko lepsze (dla mnie przynajmniej)

    Jak człowiek spuści cenę o 16 485 zł to kupię. Może.

  • 10. Data: 2014-05-01 19:15:10
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 30.04.2014 o 23:46 butek <email.is@invalid> pisze:

    > Jakie tam "wszyscy", w 2014 aktywni użytkownicy usenetu to co najwyżej
    > statystyczny szum w Internecie ;)

    Niestety :(

    --

    Pozdr