  • 31. Data: 2013-07-26 08:38:48
    Temat: Re: na biegu - tak ma być?
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-07-25 23:36, lamia pisze:
    > żyłam w nieświadomości i się dziś zdziwiłam
    > sądziłam że pozostawienie samochodu na biegu na wzniesieniu to
    > podstsawowa metoda niezjeżdżania auta
    > toteż się zdziwiłam, gdy zostawiwszy auto na troche konkretniejszej
    > górce auto, na biegu, .. auto 'żabkowało' w dół.
    > Tak samo na wstecznm jak na 1dynce.

    Ale żabkowało, czy stoczyło się o jeden "żabi skok"?
    Bo mi sie kilka razy zdarzyło, że auto stoczyło się o jeden skok - na
    oko jakieś 5 cm, ale nigdy dalej nie zjechało.

    P.

  • 32. Data: 2013-07-26 08:43:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-25, lamia <l...@p...pl> wrote:
> [...]
    > toteż się zdziwiłam, gdy zostawiwszy auto na troche konkretniejszej górce
    > auto, na biegu, .. auto 'żabkowało' w dół.

    A recznego nie uczyli Cie uzywac czy moze doszly Cie sluchy, ze sie zapieka?

    > Tak ma być?
    > (dotąd miała lżejsze auta - to może dlatego nigdy nie odkryłam tej - chyba
    > istonej - kwestii (?))

    Moze...

    > Pamiętam w temacie zostawiania auta na biegu starty wątek o pasku rozrządu -
    > czy ryzykowłam przeskokiem paska?

    Nie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2013-07-26 08:46:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-25, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Pod warunkiem że stoi się "z" górki a nie "pod".

    A pod gorke to skrecamy w druga strone tak? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2013-07-26 09:28:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A pod gorke to skrecamy w druga strone tak? ;-)

    Pod górkę wywijamy koła na rymby!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 35. Data: 2013-07-26 09:32:52
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "lamia" <l...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > "nadir" <n...@h...org> wrote in message
    > malutkość silnika w czym mierzona?
    > to jest 1,8, rzędowy
    >
    > górka miała odczuwalny schył, (auto waży >1,2 tony co ma zapewne
    > zanczenie)
    >
    > A czy ma znaczenie 'elastyczność' skrzyni?

    > oczywiście, jednak eksperemyntując 'po ciekawości' wyszło

    > (czegoś = czego?)
    >
    > Czyli tyłkiem w dół górki - zostawiać na wstecznym, a przodem w dółw
    > górki - na 1-ce. Taak?
    >

    > dziękuję.
    Nieeee.... Misiu, ręczny zaciągnij, a nie myśl jaki bieg masz wrzucić. Tak
    wogóle to lepiej nie myśl za dużo, bo Ci makijaż spłynie....

  • 36. Data: 2013-07-26 09:51:17
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    "Paweł Muszyński" <p...@b...org> wrote in message
    > żabkowało, czy stoczyło się o jeden "żabi skok"?
    > Bo mi sie kilka razy zdarzyło, że auto stoczyło się o jeden skok - na oko
    > jakieś 5 cm, ale nigdy dalej nie zjechało.

    właśnie ku przerażeniu systematyczne skoki, przesuwając się po z 5-10 cm -
    ale były one w zauważalnych kilkusekundowych odstępach czasu

    być może przy większym skosie u Ciebie by żabkowało dalej ? Tak na
    intuicję - po puszczeniu hamulca nogi siła mogła być odrobinę większa
    (bardziej gwałtowne odddziaływanie), niż przy kolejnych zebraniach się do
    'skoku'

  • 37. Data: 2013-07-26 09:52:04
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    > Ale...
    > masz racje. Jak nie ma krawęznika, to nie skrecamy kół do kraweznika...

    co niezbędnie należało wyjasnić : ]
    utrzymanie konwencji wymiany zdań - nie lada sztuka : )

  • 38. Data: 2013-07-26 09:56:14
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> wrote in message
    .
    > nie myśl

    rada na wagę złota :_)

  • 39. Data: 2013-07-26 10:28:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.07.2013 09:56, lamia pisze:
    > "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> wrote in message
    .

    > rada na wagę złota :_)

    Ten tuman stosuje ją przez całe życie.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 40. Data: 2013-07-26 10:37:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-26 00:48, Użytkownik Lewis napisał:

    > Zawsze parkujesz tak, że tylne koło stoi idealnie przy krawężniku i nie
    > pozwoli na odjazd przodu nawet na 5cm?

    Nie zawsze, ale w przypadku kiedy parkuje na wzniesieniu pilnuje
    żeby w razie jak ręczny puści jedna z opon oparła się o krawężnik.
    I nie po przejechaniu kilku metrów a po kilku centymetrach.