  • 1. Data: 2013-07-25 21:51:42
    Temat: Jak!? Bydgoszcz - Władysławowo
    Od: x...@g...com

    Witam.
    Jak w miarę sprawnie i spokojnie przelecieć z BYD do Władysławowa w sobotę rano
    (4:00/5:00) ale bez potrzeby korzystania z A1. Ktoś ma jakąś "fajniejszą" ścieżkę
    aniżeli to co targeo pokazuje? Aaaa... koniecznie z pit-stopem w Gdańsku (centrum).

  • 2. Data: 2013-07-26 00:03:43
    Temat: Re: Jak!? Bydgoszcz - Władysławowo
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 21:51:42 UTC+2 użytkownik x...@g...com napisał:
> [...]
    aniżeli to co targeo pokazuje? Aaaa... koniecznie z pit-stopem w Gdańsku (centrum).

    Bez obrazy, ale jedno spojrzenie na mapę daje obraz, jakie masz możliwości. Czego się
    spodziewasz, że ktoś odkrył 3 pasmową drogę do Gdańska, o którą wybudowano po
    kryjomu?
    Ja rozumiem ludzi z południa Polski, którzy mają dylemat, jaki wariant trasy wybrać,
    żeby nie stać w korkach, czy wahadłach, ale Twój problem jest co najmniej śmieszny.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-07-26 11:45:34
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik <x...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > sobotę rano (4:00/5:00) ale bez potrzeby korzystania z A1. Ktoś ma jakąś
    > "fajniejszą" ścieżkę aniżeli to co targeo pokazuje? Aaaa... koniecznie z

    Do Gdańska nie ma co kombinować. DK5 do Świecia i dalej DK91. Nawet
    wyprowadzi Cię tam gdzie trzeba - do centrum Gdańska.
    Jest A1 i dużo ludzi jedzie tamtędy, zatem ciasno będzie pewnie dopiero od
    Pruszcza. Dalej do Władysławowa. DW468, DW218, DW213 i DW215 celem ominięcia
    zatkanej końcówki obwodnicy Trójmiasta i nie mniej zatkanej DW216.