  • 1. Data: 2010-04-09 14:20:53
    Temat: motywy na lg 990j viewty
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Witam, czy mozna gdzies kupic motyw pod
    lg 990j viewty tak jak gry czyli wysylajac sms i otrzymujac linka? Mi
    chodzi glownie o motyw iphone, slyszlaem ze jest taki, niestety nie mam
    obecnie

    kabla do podlaczenia do pc wiec tylko ta droga musze (az dziw bierze ze
    orange nie daje kabla w komplecie!).

    pozdrawiam

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 2. Data: 2010-04-09 16:25:55
    Temat: Re: motywy na lg 990j viewty
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "wspolna-flaszka.pl" napisał:

    > niestety nie mam obecnie kabla do podlaczenia do pc wiec tylko ta
    > droga musze (az dziw bierze ze orange nie daje kabla w komplecie!).

    LG KU990i, jak przystało na wersję wykastrowaną, sprzedawany jest bez kabla,
    słuchawek i rysika, nie tylko zresztą przez Orange.
    A nie rozważałeś połączenia przez Bluetooth?

    JoteR

  • 3. Data: 2010-04-09 16:51:56
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    > LG KU990i, jak przystało na wersję wykastrowaną, sprzedawany jest bez
    > kabla, słuchawek i rysika, nie tylko zresztą przez Orange.
    >
    > JoteR

    Przez kogo i z czego??

  • 4. Data: 2010-04-09 17:05:48
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "darek638" napisał:

    > Przez kogo

    IMHO przez producenta, bo nie podejrzewam sprzedawców o pod...prowadzane
    akcesorii (akcesoriów?) z pudełek i wydłubywanie elementów z aparatu w celu
    zastąpienia ich tandetnymi substytutami.

    > i z czego??

    "sprzedawany jest bez kabla, słuchawek i rysika".
    A także z obiektywu, lampy ksenonowej i porządnej obudowy, czym
    charakteryzowała się pełna wersja LG KU990 (bez "i").

    JoteR

  • 5. Data: 2010-04-09 18:43:55
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > LG KU990i, jak przystało na wersję wykastrowaną, sprzedawany jest bez
    > kabla, słuchawek i rysika, nie tylko zresztą przez Orange.
    > A nie rozważałeś połączenia przez Bluetooth?

    a widzisz acer dla domiany zrobil wlacznik bluetooha w lapie ale zapomnial
    wstawic tam
    urzadzenia :-)