  • 1. Data: 2009-12-10 16:49:12
    Temat: motor se kupilem...
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    a co mi tam, pochwale sie;) od godziny ta laska jest moja:
    http://bikepics.com/members/scibor1/98vfr800/

    scibor
    Helga VFR800FI

  • 2. Data: 2009-12-10 17:07:13
    Temat: Re: motor se kupilem...
    Od: "Jaro" <j...@m...com>

    To sie nazywa milosc do maszyny - na noc w kuchni trzyma :) (vide ostatnie
    zdjecie)

    Pozdro
    Jaro

    PS Fajna maszynka - ile dales jesli mozna spytac?

  • 3. Data: 2009-12-10 17:16:35
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 10 Gru, 18:07, "Jaro" <j...@m...com> wrote:
    > To sie nazywa milosc do maszyny - na noc w kuchni trzyma :) (vide ostatnie
    > zdjecie)

    to nie kuchnia, to pokoj techniczny:)

    scibor
    Helga VFR800FI

  • 4. Data: 2009-12-10 17:55:02
    Od: "Jaro" <j...@m...com>

    > to nie kuchnia, to pokoj techniczny:)

    Garnki jakies stoja - jak kuchnia :)

    Pozdro
    Jaro

  • 5. Data: 2009-12-11 08:36:16
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "scibor1"
    a co mi tam, pochwale sie;) od godziny ta laska jest moja:

    Kiedys bym napisal - uuu honda ale ludzie sie zmieniaja :)
    98 rok to dobry rok :) no i fauka...
    Gratulki

  • 6. Data: 2009-12-16 09:11:49
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 10 Gru, 18:55, "Jaro" <j...@m...com> wrote:

    > Garnki jakies stoja - jak kuchnia :)
    Nie pojales aluzji. Scibor tam bimber pedzi... :)

    pzdr, dr
    K12 is back/FJR/525

    Scibor: gratsy.

  • 7. Data: 2009-12-16 10:27:15
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 16 Gru, 10:11, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Nie pojales aluzji. Scibor tam bimber pedzi... :)

    bliskosc granicy czyni pedzenie nieoplacalnym
    wino i piwo pedze w lazience, bo jest najcieplej, a sieganie po piwo
    lezac w wannie - bezcenne:)

    > Scibor: gratsy.

    dzieki:)

    scibor