  • 1. Data: 2014-04-01 13:34:12
    Temat: Telefon w egipskim Vodafone
    Od: "main_coon" <k...@t...pl>

    Mam prepaidowy nr w egipskim Vodafone.
    W egipcie oczywiście działa bez problemu.
    Kłopoty zaczynają się w Polsce.
    Po zalogowaniu do Plusa nie mogę wykonywać połączeń wychodzących, smsy mogę
    wykonywać, przychodzące też działają.
    Po zmianie sieci na T-Mobile nie ma problemów, działają i sms-y i wszystkie
    połączenia.
    W tym problem że rozmowy w Plusie są tańsze i chciałbym korzystać z tej
    sieci w roamingu. Potrzebuję też krótkich kodów które działają tylko w
    roamingu plusowym. Zadzwoniłem do hot-line egipskiego Vodafone; stwierdzili
    że problem jest po stronie Plusa, bo roaming jest włączony i widocznie Plus
    olewa klientów z innych sieci i i nie chce zarobić....
    Po telefonie do Plusa technicy stwierdzili że to nie ich wina. Tłumaczenie
    że w innych sieciach polskich wszystko jest ok. ich nie przekonało, na siłę
    odsyłają do Vodafonu.
    W innych krajach wszystko działa ok. tylko są problemy w naszym Plusie.
    Można to jakoś racjonalnie wytłumaczyć?

  • 2. Data: 2014-04-01 19:06:01
    Temat: Re: Telefon w egipskim Vodafone
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    main_coon wrote:
    > Mam prepaidowy nr w egipskim Vodafone.
    > W egipcie oczywi?cie dzia?a bez problemu.
    > K?opoty zaczynaj? sie w Polsce.
    > Po zalogowaniu do Plusa nie moge wykonywaae po??czen wychodz?cych, smsy moge
    > wykonywaae, przychodz?ce te? dzia?aj?.
    > Po zmianie sieci na T-Mobile nie ma problemów, dzia?aj? i sms-y i wszystkie
    > po??czenia.
    > W tym problem ?e rozmowy w Plusie s? tansze i chcia?bym korzystaae z tej
    > sieci w roamingu. Potrzebuje te? krótkich kodów które dzia?aj? tylko w
    > roamingu plusowym. Zadzwoni?em do hot-line egipskiego Vodafone; stwierdzili
> [...]

    Pewnie jest podobnie jak z kartami simplusa. W niektórych sieciach
    zagranicznych można dzwonić normalnie. W innych sieciach, które mają
    podpisane umowy roamingowe z Plusem, ale nie mają podpisanego czegoś tam
    innego - na bezpośrednie dzwonienie - trzeba wpisywać kod w rodzaju
    *111*48numertel# i czekać na oddzwonienie.