    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: mini jack - wtyk lamany, lub maly prosty? ktos cos poleci
    Date: Tue, 1 Feb 2011 15:54:52 +0100

    witam
    ja z takim prostym pytaniem.
    rozwaliłem sobie kilka par słuchawek - qoss, seenheiser, więc szkoda
    wywalać.
    potrzebuje do nich jedynie jack'i. te ktore znam, to są zazwyczaj ogromne
    proste jacki. szukam czegos malego, mniejszego, ew.. lamanego, niewiem może
    ktoś poleci coś niewielkiego, takiego co można przylutować i uzywac przy
    przenosnych sprzetach?:)
    chetnie link itp, bym wiedzial co i gdzie kupić...
    zalezy mi na solidnosci... widzialem plastikowe lamane, ale nawet w sklepie
    mi je odradzali;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek