  • 1. Data: 2013-07-11 23:17:12
    Temat: mieszacz mikrofalowy
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Witam Grupowiczow.
    Poszukuję jakiegoś mieszacza zrównowazonego pracującego do 5GHz.
    Potrzebuję wybełtać sygnał generatora o stałej częstotliwości 2,5GHz z
    generatorem przestrajanym w zakresie 2,53..4,53GHz tak aby na wyjściu
    otrzymac sygnał z zakresu 0,03..2GHz. W tej chwili do prób używam
    IAM-81008 produkowanego przez HP. Działa jak trzeba, ale ma zbyt mały
    zakres częstotliwości wyjścia IF (wg dokumentacji DC..1GHz; podczas prób
    działał znośnie do IF=1,3GHz). Potrzebuję mieszecza mającego szerszy
    zakres czestotliwości wyjściowej IF. Praktycznie idealny byłby IAM-82008
    lub IAM-82028 tylko gdzie to dostać :-/ Może ktoś zna jakiś inny scalony
    mieszacz o podobnych parametrach i do zdobycia. W ostateczności zostanie
    mi rzeźbienie mieszacza mikropaskowego w FR4/0,8mm ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2013-07-12 00:39:49
    Temat: Re: mieszacz mikrofalowy
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die>

    Grzegorz Kurczyk wrote:
> [...]
    > mieszacz o podobnych parametrach i do zdobycia. W ostateczności zostanie
    > mi rzeźbienie mieszacza mikropaskowego w FR4/0,8mm ;-)

    O ile nie musisz mieć koniecznie mieszacza w krzemie to myślę że dobierzesz
    coś sobie w Mini-Circuits. Mają w ofercie całą masę modułów mikrofalowych,
    mieszaczy SMD odpowiadającychj twoim wymaganiom wyszukiwarka wyrzuciła ponad
    60.
    Można zamówić bezpośrednio na stronie, a wysyłają z Wielkiej Brytanii.

    pzdr,
    j.